Dbejte na textaci inzerátů i klíčová slova

Marek Wiener 24 / 08 / 2020

Hodnocení: 0 ×

Dbejte na textaci inzerátů i klíčová slova

Obsahová stránka kampaní je důležitá

Obsah reklamních sdělení je jednou z nejpodstatnějších součástí při tvorbě reklamních kampaní. Tudíž nejen vizuál, ale i zvolení správných slov je důležité pro každou konverzi. 
A právě klíčová slova hrají svou roli v textových reklamách.
 
Standardem bývá, že tvorba inzerce je povětšinou omezena počtem znaků a většina inzerentů se přizpůsobuje reklamnímu systému, takže se inzerát následně ukazuje v trochu jiné podobě, než bylo původně zamýšleno. Pokud ale chceme tvořit inzerci správně, tak neberme v potaz je počet znaků, ale zaměřme se i na správné použití klíčových slov. Ta by se měla zobrazovat nejen v nadpisu, ale i v popisu nebo viditelné URL adrese. 

Klíčová slova ale zase nejsou všechno

Jak už jsem se ale v mnoha případech přesvědčil, inzeráty nestojí 100% jen na sazbě klíčových slov v textu, ale i na použití zajímavých a přitažlivých výrazů. Proto sem řadím i tzv. konkurenční výhody, protože v oblasti e-commerce mají velký smysl. Pokud totiž pro někoho tvořím PPC reklamy, tak kromě marže a počtu produktů na skladu, jsou pro mě konkurenční výhody další nezbytností, která mě zajímá. Níže proto přikládám několik tipů, které vám třeba padnou do oka.

Konkurenční výhody pro inspiraci

  • Záruka i na použité produkty
  • Doprava zdarma již od xxx Kč 
  • Tento týden doprava zdarma
  • Sleva xxx Kč na první nákup
  • Ke každé objednávce dárek zdarma
  • Sleva pro studenty
  • Sleva pro registrované zákazníky
  • Aktuálně velké slevy!
  • Česká výroba
  • Tradiční receptura
  • Regionální výrobek
  • Ruční výroba
  • Rychlé vyřízení objednávky
  • Vše skladem
  • Ihned k dodání
  • Záruka xx dní na všechno
  • E-shop prověřený zákazníky
  • Ověřený obchod na Heureka.cz
  • VIP ceník pro zaregistrované
  • Nakupte na našem e-shopu ještě dnes
  • Získejte xx% slevu na první nákup
  • Sleva xx % na všechno do xx. xx. 
  • Nakupte dnes, zaplaťte později
Blog o online marketingu

Audit PPC kampaní

Google Ads
A jaké je vaše skóre optimalizace. Požádejte o pomoc nebo si nechte provést kontrolu PPC reklam.

Požádat o audit

Vložte názor k článku: Dbejte na textaci inzerátů i klíčová slova

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Vyzkoušejte metodu See Think Do Care

    Vyzkoušejte metodu See Think Do Care

    Užitečného pomocníka při tvorbě marketingové strategie

    ZOBRAZIT
  • Využití demografických údajů v reklamě

    Využití demografických údajů v reklamě

    Víc informací o publiku, víc konverzí

    ZOBRAZIT
  • Tvorba videoreklamy pomocí strategie ABCD

    Tvorba videoreklamy pomocí strategie ABCD

    Mějte ale k ruce zkušené kreativce

    ZOBRAZIT