Jak na TikTok?

Marek Wiener 02 / 09 / 2020

Hodnocení: 0 ×

Jak na TikTok?

Sociální síť ve vývinu

O  sociální síti TikTok píšu vůbec poprvé, protože jde o poměrně mladou aplikaci, která vznikla v roce 2016, ale také proto, že k růstu její oblíbenosti u nás dochází až v několika posledních měsících. 

Jen pro mladé?

Dá se říct, že na Tik Toku se pohybuje zejména mladší generace, a to nejen dospívající. Přestože při registraci zadáváte věk, který musí být minimálně 13 let, nikdo vás ale neověřuje, takže se mohou s klidem přihlásit i děti mladšího věku.

O čem TikTok je?

Jedná se zejména o zábavný formát sítě, kde se převážně sdílí videa na výšku. Prioritou je zábavný obsah, vytváření krátkých videoklipů, žertíků, tance, příběhů lidí či jejich zážitků. TikTok funguje jako ostatní sociální sítě, tedy na principu sdílení, sledování, udělování „lajků“ či využívání hashtagů.
Zajímavostí je, že jej můžete využívat i bez registrace, takže obsah lze sledovat bez přihlášení. Dalším zajímavým zjištěním, že se na Tik Toku hodně sdílí duety, tedy příspěvky, které tvoří dva lidé a které vedou k nějakému vyústění (akci), například v podobě zpěvu a tance.

Jak je to s reklamou?

Protože se věnuji online marketingu, tak mě zajímá, jakým způsobem je možné v síti inzerovat. A na Tik Toku velmi dobře funguje influencer marketing. Je tedy dobré si najít člověka, který má velký počet sledujících a pomocí jeho aktivity váš produkt dostat mezi uživatele. Další možností je využít Facebook Ads pomocí Audience Network, který má však takovou nevýhodu, že není možné vysloveně vybrat pro cílení Tik Tok, je v něm pouze zahrnut. Třetí možností je TikTok Ads Manager, který slouží pro propagaci přímo v aplikaci. Je však zatím v raném vývoji, takže není přístupný pro všechny, a pokud se o reklamu na této síti zajímáte, je lepší se obrátit na onlinového specialistu (třeba přímo na mě ????).
 
TikTok je u mě zatím ve fázi dlouhodobém zkoumání. Jeho uživatelé se totiž stále vyvíjí, rostou a nedá se vysloveně cílit podle jejich zájmů nebo jiných specifik. Zatím známe pouze orientační věk uživatelů, a to je trochu vada na kráse, protože při tvorbě reklamy je důležité znát i další oblasti pro správné zacílení.

Blog o online marketingu

Video kurz

Podělil jsem se o know-how pro práci s produkty. Jak efektivně pracovat v Google Nákupech a dalších nástrojích.

Zjistit více

Vložte názor k článku: Jak na TikTok?

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Když kampaně neprodávají, ale jen inspirují

    Když kampaně neprodávají, ale jen inspirují

    Zaměřte se na fungování reklam v rámci různých kanálů

    ZOBRAZIT
  • Pravidla soutěží na Facebooku

    Pravidla soutěží na Facebooku

    Jak na soutěže na Facebooku

    ZOBRAZIT
  • Buďte na Instagramu vidět!

    Buďte na Instagramu vidět!

    Využívejte fotky ve váš prospěch

    ZOBRAZIT