29 / 06 / 2022
Ulovte lajky na TikToku
Obsah ovlivňuje pár důležitých faktorů
TikToku jsem se už věnoval v předchozích článcích, a to převážně na téma placené reklamy a trendů z hlediska cílení. Dnes bych se rád podíval na obsah, který je pro TikTok zatraceně důležitý.
Obsah na TikToku se spravuje pomocí tzv. Creative Center. Ten doporučuji využívat zejména proto, že je nejvíce aktuální a zároveň zde uvidíte podrobnější analytiku svých příspěvků.
Obsah totiž ovlivňuje hned několik věcí:
- Spolupráce s tvůrci
- Populární hudební podkresy
- Videa – efekty, sešití nebo duety
- Hashtagy
Z tohoto výčtu mě osobně nejvíc zaujaly písně, které můžete do obsahu přidat. Pokud totiž použijete populární song, který se v rámci TikToku objevuje často, dáte sledujícím pocit, že je obsah kvalitní, a tím i přitažlivý.
Velmi důležitým prvkem mohou být i titulky. Uživatel nemá vždy povolený zvuk (například v hromadné dopravě či jiných situacích), a proto právě titulky mohou být užitečným pomocníkem při sledování obsahu. V tomto ohledu by vás určitě měla zajímat aplikace CapCut od ByteDance, přímo od tvůrců TikToku.
Dalším klíčovým bodem pro úspěšný obsah, a tedy i větší počet lajků a sledování, je také spolupráce s jinými tvůrci. To už je trochu složitější téma, protože vyžaduje shodu na obou stranách, ale také v podobnosti obsahu.
Aplikovat můžete i tzv. Stitch (v překladu sešití), což znamená spojení videa jiného uživatele s vaším příspěvkem. Vedle této funkce je možné využít i Duet. Ten ovšem funguje jinak – video se na obrazovce rozdělí napůl a přehrávají se oba obsahy současně. Využití nachází zejména v případech, když chcete připojit k videu svůj názor.
Nebojte se ani strategie. Tvůrci nejčastěji používají tzv. Cliffhanger, což znamená rozdělení obsahu na více částí. Nejdříve se však zamyslete, zda by byl váš příspěvek při takovém rozštěpení na více částí stále přitažlivý. Pokud ano, ideální je zveřejnit 1. část a po nějaké době její pokračování. Sledující tak budou zvědaví a budou se těšit na „další díl“.
Na závěr chci ještě připomenout základní věc. Na TikToku platí stejná pravidla jako na jakékoli jiné sociální síti – používejte hashtagy, publikujte hodnotné příspěvky a rozhodně přidávejte obsah pravidelně.
Audit PPC kampaní
A jaké je vaše skóre optimalizace. Požádejte o pomoc nebo si nechte provést kontrolu PPC reklam.
Sdílet článek na
Vložte názor k článku: Ulovte lajky na TikToku
A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:
Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)