23 / 07 / 2022
- Podcast
- 0:00
-
- --:--
-
Vzhůru na TikTok reklamy!
Nastavení je hračka, podobá se Facebooku
Svůj další blogový příspěvek věnuji sociální síti TikTok. Ve svém předchozím článku jsem popisoval, že se na TikToku objevuje převážně mladá generace, proto tuto síť považuji za perspektivní, přestože jsou její kořeny v (aktuálně nepříliš nepopulární) Číně. Dnes vám však chci představit jednu tiktokovou novinku – většímu počtu uživatelů i agentur se konečně zpřístupnily reklamní účty, takže se pojďme podívat, jak je možné reklamy zacílit.
Jak na to?
Reklamní manager TikTok Ads je hodně podobný tomu facebookovému. Reklamy lze cílit se strategií na povědomí, zvažování a konverze. U cílení na povědomí jde jednoduše o dosah, tedy dostat se k maximálnímu počtu lidi, u cílení na zvažování publika můžete zvolit jednu z těchto možností:
- Traffic – dovést co největší počet návštěv na váš web či aplikaci
- Apps – dosáhnout co největšího počtu instalací
- Views – navnadit publikum, aby sledovalo váš video obsah
- Lead Generation – získat publika pro vaši značku
- Community – navýšit sledování stránek nebo návštěv profilu
TikTok samozřejmě umí i cílení na konverze, u nichž vám však už asistuje pomocník jako u Facebooku, tedy TikTok pixel. Ten vám usnadní práci s vašimi hlavními cíli a pomůže najít cestu k jejich dosáhnutí.
Kromě toho se TikTok zlepšil i v cílení mimo věkovou kategorii, a to dle zájmů, interakcí s videem, tvůrcem nebo dle hashtagů. Sečteno, podtrženo, vyvíjí se opravdu slušně, takže jsem velmi zvědavý na jeho další novinky.
Sdílet článek na
Vložte názor k článku: Vzhůru na TikTok reklamy!
A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:
Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)