Vyzkoušejte metodu See Think Do Care

Marek Wiener 23 / 08 / 2021

Hodnocení: 0 ×
  • Podcast
  • 0:00
  • --:--

Vyzkoušejte metodu See Think Do Care

Užitečného pomocníka při tvorbě marketingové strategie

Přemýšlíte o tom, jak naplánovat komplexní marketingovou strategii a připravit rozpočet? Dobrým tipem pro tuto oblast je poměrně snadný systém od Avinasha Kaushika, známý pod pojmem See Think Do Care (STDC), který klade důraz na jednotlivé nákupní fáze zákazníka.

V čem spočívá metoda See Think Do Care?

See představuje největší oslovitelné relevantní publikum. Lidé v této fázi váš produkt/službu většinou ještě neznají a mělo by vám jít především o představení značky.
Think je největší oslovitelné publikum s nákupním záměrem. Publikum by vás již mělo znát a vzhledem k tomu, že tato cílová skupina má záměr nakoupit, je dobré zákazníka nalákat a nechat ho zjistit o vás víc.
Do je největší oslovitelné publikum s aktuálním záměrem nakoupit, cílem je tedy konverze. V této fázi zákazník již nakupuje, proto je dobré zamyslet se nad všemi nákupními cestami a ty pokrýt.   
Care oslovuje stávající zákazníky, kteří nakoupili minimálně dvakrát, takže pracuje s vaší aktivní klientelou.

Proč STDC?

Důležité je tuto metodu efektivně uchopit a pro každou fázi si vyčlenit marketingové aktivity. Primárně si ale položte tyto základní otázky:

  • Jaký obsah chceme předat danému publiku v určitých nákupních fázích? 
  • Jaké kanály a jaký formát reklam přitom využít?
  • Čeho chceme dosáhnout?
  • Jak to budeme měřit?
  • Kolik to bude stát?

Jděte do hloubky
Ideální je připravit si toto schéma v excelové tabulce a vyplňovat nelineárně, tedy nechat myšlenky volně plynout a nápady vkládat klidně „napřeskáčku“. Současně je nejvýhodnější připravit i analýzu a cíle projektu vašeho byznysu, monitoring konkurence, cílové skupiny, persony a také analýzu klíčových slov. Čím víc půjdete do hloubky, tím víc bude váš STDC framework kvalitnější a výsledky efektivnější.

Metodu See Think Do Care vám ještě blíže představím na vlastní infografice níže.

STDC

Blog o online marketingu

Audit PPC kampaní

Google Ads
A jaké je vaše skóre optimalizace. Požádejte o pomoc nebo si nechte provést kontrolu PPC reklam.

Požádat o audit

Vložte názor k článku: Vyzkoušejte metodu See Think Do Care

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Využití demografických údajů v reklamě

    Využití demografických údajů v reklamě

    Víc informací o publiku, víc konverzí

    ZOBRAZIT
  • Tvorba videoreklamy pomocí strategie ABCD

    Tvorba videoreklamy pomocí strategie ABCD

    Mějte ale k ruce zkušené kreativce

    ZOBRAZIT
  • Pojďte se seznámit s video formáty!

    Pojďte se seznámit s video formáty!

    Letní škola reklamy je tady

    ZOBRAZIT