23 / 08 / 2021
- Podcast
- 0:00
-
- --:--
-
Vyzkoušejte metodu See Think Do Care
Užitečného pomocníka při tvorbě marketingové strategie
Přemýšlíte o tom, jak naplánovat komplexní marketingovou strategii a připravit rozpočet? Dobrým tipem pro tuto oblast je poměrně snadný systém od Avinasha Kaushika, známý pod pojmem See Think Do Care (STDC), který klade důraz na jednotlivé nákupní fáze zákazníka.
V čem spočívá metoda See Think Do Care?
See představuje největší oslovitelné relevantní publikum. Lidé v této fázi váš produkt/službu většinou ještě neznají a mělo by vám jít především o představení značky.
Think je největší oslovitelné publikum s nákupním záměrem. Publikum by vás již mělo znát a vzhledem k tomu, že tato cílová skupina má záměr nakoupit, je dobré zákazníka nalákat a nechat ho zjistit o vás víc.
Do je největší oslovitelné publikum s aktuálním záměrem nakoupit, cílem je tedy konverze. V této fázi zákazník již nakupuje, proto je dobré zamyslet se nad všemi nákupními cestami a ty pokrýt.
Care oslovuje stávající zákazníky, kteří nakoupili minimálně dvakrát, takže pracuje s vaší aktivní klientelou.
Proč STDC?
Důležité je tuto metodu efektivně uchopit a pro každou fázi si vyčlenit marketingové aktivity. Primárně si ale položte tyto základní otázky:
- Jaký obsah chceme předat danému publiku v určitých nákupních fázích?
- Jaké kanály a jaký formát reklam přitom využít?
- Čeho chceme dosáhnout?
- Jak to budeme měřit?
- Kolik to bude stát?
Jděte do hloubky
Ideální je připravit si toto schéma v excelové tabulce a vyplňovat nelineárně, tedy nechat myšlenky volně plynout a nápady vkládat klidně „napřeskáčku“. Současně je nejvýhodnější připravit i analýzu a cíle projektu vašeho byznysu, monitoring konkurence, cílové skupiny, persony a také analýzu klíčových slov. Čím víc půjdete do hloubky, tím víc bude váš STDC framework kvalitnější a výsledky efektivnější.
Metodu See Think Do Care vám ještě blíže představím na vlastní infografice níže.
Audit PPC kampaní
A jaké je vaše skóre optimalizace. Požádejte o pomoc nebo si nechte provést kontrolu PPC reklam.
Sdílet článek na
Vložte názor k článku: Vyzkoušejte metodu See Think Do Care
A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:
Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)