Nezapomínejte na publikum

Marek Wiener 14 / 07 / 2020

Hodnocení: 0 ×

Nezapomínejte na publikum

Je to důležitá součást marketingové strategie

O tom, že práce s publikem je skutečně důležitá, ať už máte na starosti jakýkoli projekt, není pochyb. Abyste dosáhli úspěšné reklamy, musíte mít přehled nejen o příjemcích vašeho obsahu, ale i o komunikaci a dalších aspektech. A proto vám v tomto článku přiblížím doporučené postupy pro práci s publikem.
 
Při tvorbě reklamy je potřeba si vždy primárně uvědomit, na koho směrujete reklamní sdělení. Může se jednat o potenciální zákazníky, u kterých chcete vzbudit pozornost, oslovit příjemce, kteří zvažují nákup, nebo vysloveně ty, kteří  jsou již ve fázi nákupu. A přesně u těchto různých skupin je vhodné používat různé biddovací strategie a nastavení kampaní tak, aby byla vaše práce co nejvíc efektivní a úspěšná. A jaké jsou tedy best practice týkající se publika?
 
Povědomí
Pro práci s povědomím publika se nejčastěji využívají demografické údaje, zájmy či vlastní publikum podle zájmů. Cílem těchto kampaní je vždy vybavenost reklamy, takže i z tohoto pohledu byste měli správně zvolit strategie kampaní, např. maximalizaci počtu kliknutí nebo zobrazení.
 
Zvažování
Pokud se příjemci teprve rozhodují, je doporučeným postupem používat publika s pravděpodobným zájmem. V případě video reklam v Google Ads zase ideálně životní události publika. V rámci strategie kampaní pak budete nejčastěji používat počty zhlédnutí.
 
Akce
Při opakovaném nákupu použijte remarketingová publika, podobné segmenty publik, vlastní seznamy zákazníků nebo vlastní publikum podle záměru. Strategie kampaní se potom používají pro maximalizaci konverzí, maximalizaci hodnot konverzí nebo cílovou cenu za akvizici (CPA).
 
Jak vidíte, znalost příjemců vašeho obsahu v různých částech nákupního procesu je velmi důležitá. Jakmile se v této oblasti lépe zorientujete, bude se vám snadněji pracovat nejen se zvolením vhodných publik, ale i s celkovou strategií kampaně.

Blog o online marketingu

Knihovna reklam

Podívejte se na nový inspirativní katalog reklam. 
Google Ads

Více o knihovně

Vložte názor k článku: Nezapomínejte na publikum

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Experimenty s reklamou

    Experimenty s reklamou

    Buďte trendy a hledejte nové cesty

    ZOBRAZIT
  • Dbejte na textaci inzerátů i klíčová slova

    Dbejte na textaci inzerátů i klíčová slova

    Obsahová stránka kampaní je důležitá

    ZOBRAZIT
  • Vyzkoušejte metodu See Think Do Care

    Vyzkoušejte metodu See Think Do Care

    Užitečného pomocníka při tvorbě marketingové strategie

    ZOBRAZIT