Letní novinky v PPC reklamě

Marek Wiener 23 / 07 / 2021

Hodnocení: 0 ×

Letní novinky v PPC reklamě

Modifikátor volné shody a obrázky ve vyhledávačkách

Pokud jde o novinky v PPC reklamě, rozhodně by vám letos v létě neměly uniknout tyto dvě zásadní. Jednou z nich je práce s klíčovými slovy ve vyhledávací kampani a druhá se týká taktéž „searche“, a to konkrétně rozšíření o obrázek. Více se dovíte níže, tak pojďme na to.

Změny ve frázové shodě a modifikátoru volné shody

Od července je v Google Ads aplikována novinka, která se týká všech uživatelů modifikátoru volné shody. Zde se totiž ruší všechna klíčová slova, která v této formě využíváte, a ta se automaticky převedou na frázovou shodu. Pro tuto úpravu nemusíte naštěstí vůbec nic řešit. V účtu Google Ads sice stále uvidíte zadanou volnou shodu s modifikátorem, ve skutečnosti se ale již bude klíčové slovo zobrazovat jen ve frázové shodě a jakákoliv další úprava již nedovolí používat tzv. + na začátku klíčového slova. K čemu tato novinka konkrétně povede, se můžete podívat na této infografice.

Frázová shoda nově

 

Obrázek ve vyhledávací kampani

Ve vyhledávačkách se objevila další zajímavost. Jde o obrázek, který se může zobrazovat hned vedle inzerátů, a to je velmi užitečná záležitost. Vyhledávací reklama může díky obrázku lépe vystihovat to, co uživatel právě hledá, a také se může zlepšit celkové CTR inzerátů. Tuto novinku beru jako velké pozitivum, protože pokud uživatel shání konkrétní věc, která se nebude s obrázkem slučovat, nepovede to logicky ke zbytečnému prokliku.

Blog o online marketingu

Audit PPC kampaní

Google Ads
A jaké je vaše skóre optimalizace. Požádejte o pomoc nebo si nechte provést kontrolu PPC reklam.

Požádat o audit

Vložte názor k článku: Letní novinky v PPC reklamě

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Čerstvé zkušenosti s kampaní Performance Max

    Čerstvé zkušenosti s kampaní Performance Max

    Náhrada Smart kampaně pro Google Nákupy na obzoru?

    ZOBRAZIT
  • Předstíraná identita nevěstí nic dobrého

    Předstíraná identita nevěstí nic dobrého

    Porušení zásad pro reklamy trestá Google tvrdě

    ZOBRAZIT
  • Jak vyhodnocovat PNO v PPC kampaních?

    Jak vyhodnocovat PNO v PPC kampaních?

    Cesty k úspěšnému reportingu

    ZOBRAZIT