23 / 07 / 2021
Letní novinky v PPC reklamě
Modifikátor volné shody a obrázky ve vyhledávačkách
Pokud jde o novinky v PPC reklamě, rozhodně by vám letos v létě neměly uniknout tyto dvě zásadní. Jednou z nich je práce s klíčovými slovy ve vyhledávací kampani a druhá se týká taktéž „searche“, a to konkrétně rozšíření o obrázek. Více se dovíte níže, tak pojďme na to.
Změny ve frázové shodě a modifikátoru volné shody
Od července je v Google Ads aplikována novinka, která se týká všech uživatelů modifikátoru volné shody. Zde se totiž ruší všechna klíčová slova, která v této formě využíváte, a ta se automaticky převedou na frázovou shodu. Pro tuto úpravu nemusíte naštěstí vůbec nic řešit. V účtu Google Ads sice stále uvidíte zadanou volnou shodu s modifikátorem, ve skutečnosti se ale již bude klíčové slovo zobrazovat jen ve frázové shodě a jakákoliv další úprava již nedovolí používat tzv. + na začátku klíčového slova. K čemu tato novinka konkrétně povede, se můžete podívat na této infografice.
Obrázek ve vyhledávací kampani
Ve vyhledávačkách se objevila další zajímavost. Jde o obrázek, který se může zobrazovat hned vedle inzerátů, a to je velmi užitečná záležitost. Vyhledávací reklama může díky obrázku lépe vystihovat to, co uživatel právě hledá, a také se může zlepšit celkové CTR inzerátů. Tuto novinku beru jako velké pozitivum, protože pokud uživatel shání konkrétní věc, která se nebude s obrázkem slučovat, nepovede to logicky ke zbytečnému prokliku.
Audit PPC kampaní
A jaké je vaše skóre optimalizace. Požádejte o pomoc nebo si nechte provést kontrolu PPC reklam.
Sdílet článek na
Vložte názor k článku: Letní novinky v PPC reklamě
A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:
Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)