13 / 08 / 2014
Analýza ziskovosti projektu
Analýza ziskovosti projektu
V uspěchaném období dnešní společnosti i mě kontaktují individuální osoby, které mají nápad na zajímavý projekt. Tito klienti však často zapomínají na základní analýzy, které jsou pro projekt zásadní. Jednou z těchto analýz je i ziskovost projektu.
Analýza ziskovosti projektu
Analýza ziskovosti projektu je jedna z nejsložitějších analýz. Vzhledem k tomu, že se jen těžko odhaduje, jak úspěšný start bude nový projekt mít.
U projektů, které jsou zaběhlé, se standardně postupuje podle tří kroků:
- identifikace provozních nákladů,
- alokace provozních nákladů na marketingové entity,
- příprava výkazu zisků a ztrát.
U připravovaných a začínajících projektů je velmi těžké předpovídat úspěšnost objednávek, poptávek nebo obecně řečeno zásah do černého. Pro správný odhad je možné vycházet z předběžných informací o trhu, ve kterém chcete svůj projekt realizovat.
Tyto trhy rozdělujeme na:
- potenciální trh,
- dostupný trh,
- cílový trh.
Audit PPC kampaní
A jaké je vaše skóre optimalizace. Požádejte o pomoc nebo si nechte provést kontrolu PPC reklam.
Sdílet článek na
Vložte názor k článku: Analýza ziskovosti projektu
A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:
Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)