Analýza ziskovosti projektu

Marek Wiener 13 / 08 / 2014

Hodnocení: 0 ×

Analýza ziskovosti projektu

Analýza ziskovosti projektu

V uspěchaném období dnešní společnosti i mě kontaktují individuální osoby, které mají nápad na zajímavý projekt. Tito klienti však často zapomínají na základní analýzy, které jsou pro projekt zásadní. Jednou z těchto analýz je i ziskovost projektu.

Analýza ziskovosti projektu

Analýza ziskovosti projektu je jedna z nejsložitějších analýz. Vzhledem k tomu, že se jen těžko odhaduje, jak úspěšný start bude nový projekt mít.

U projektů, které jsou zaběhlé, se standardně postupuje podle tří kroků:

  • identifikace provozních nákladů,
  • alokace provozních nákladů na marketingové entity,
  • příprava výkazu zisků a ztrát.

U připravovaných a začínajících projektů je velmi těžké předpovídat úspěšnost objednávek, poptávek nebo obecně řečeno zásah do černého. Pro správný odhad je možné vycházet z předběžných informací o trhu, ve kterém chcete svůj projekt realizovat.

Tyto trhy rozdělujeme na:

  • potenciální trh,
  • dostupný trh,
  • cílový trh.

Analýza ziskovosti projektu

Blog o online marketingu

Perfektně zvládnutý Facebook a Instagram

Jak na reels a stories
Šablona, jak na Reels a Stories, která dokonale ukazuje principy viditelných ploch.

Více o Reels a Stories

Vložte názor k článku: Analýza ziskovosti projektu

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Halloween – dobrý marketingový nástroj

    Halloween – dobrý marketingový nástroj

    20 inspirativních kreativ

    ZOBRAZIT
  • Google začíná řešit cookies

    Google začíná řešit cookies

    Google se rozhodl došlápnout na weby s cookies

    ZOBRAZIT
  • Jak vyhodnocovat cíle, události a konverze?

    Jak vyhodnocovat cíle, události a konverze?

    Tipy pro pohodlnější analýzu dat

    ZOBRAZIT