Příprava kampaně s letní tématikou

Marek Wiener 24 / 06 / 2020

Hodnocení: 0 ×

Příprava kampaně s letní tématikou

Horké tipy, jak využít období prázdnin a dovolených

S blížícím se červencem přichází opět nejvyšší čas shrnout pár nápadů, co můžete během období letních dovolených zrealizovat pro vaše zákazníky v rámci online marketingové strategie. Nejdříve však ještě chci upozornit na můj loňský, avšak stále aktuální článek, který se obrací k tématu, jak využít volný čas během léta k přípravě na hlavní prodejní sezónu. Věřím, že se vám bude hodit.

Léto 2020

Domnívám se, že se i přes nedávnou koronavirovou krizi toto léto ponese v duchu dovolenek, a tedy prostoru k rozjímání a nápadům na různé marketingové aktivity pro nadcházející období. Pojďme tedy využít tento volnější čas k experimentování, mám pro vás hned několik zajímavých tipů.

Tematické kampaně

Doporučuji využívat hlavně letní motivy, prázdniny jsou přeci spojené s cestováním, dovolenými, koupáním, kulturními zážitky a také prodlouženým víkendem na počátku července. Skvěle se také hodí využít zvýhodněných nabídek, například promo kódů s letní tématikou „prazdniny2020“ nebo třeba „leto2020“. 

Video kampaně

Vzhledem k tomu, že jsou video kampaně stále rostoucí formát v online reklamě, zkuste se zaměřit na zkoumání možností, jak je co nejvíc efektivně využít. Na vytvoření dobrého brandového videa ale potřebujete dostatek času, takže se během prázdninových dní zamyslete nad kvalitní video kampaní.

Pohybové kampaně

Rostoucím trendem jsou také klasické bannerové reklamy, respektive pohybové formáty. Google Ads a nyní už i Sklik podporují HTML5 formát reklam. K jejich vytvoření vám tak stačí znalost programu Google Web Designer. Více o HTML5 se potom dočtete v mém dalším článku tady, který se věnuje speciálně této Sklik novince.
 
Nápadů, co dělat v létě je, opravdu dost. Všechny tipy, které jsem zmínil, jsou však poměrně časově náročné, a proto doporučuji vybrat si jen jedno a na něj se zaměřit více do hloubky.

Přeji všem pohodové a slunečné léto plné marketingových nápadů! :-)

Blog o online marketingu

Nová případová studie

O tom, jak je důležitá rychlost internetových stránek, se můžete dočíst v této případové studii. Podařilo se nám zvýšit meziměsíční návštěvnost e-shopu Krmimmasem.cz o 28 %.

Stáhnout případovou studii

Vložte názor k článku: Příprava kampaně s letní tématikou

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Marketingová agentura jako skvělý parťák

    Marketingová agentura jako skvělý parťák

    Aneb jak si dobře vybrat a neprohloupit

    ZOBRAZIT
  • Jak nejlépe komunikovat s klientem?

    Jak nejlépe komunikovat s klientem?

    Tak, aby práce přínosně odsýpala

    ZOBRAZIT
  • Mějte všeobecné obchodní podmínky právně správně

    Mějte všeobecné obchodní podmínky právně správně

    Několik tipů pro provozovatele e-shopů

    ZOBRAZIT