Nová pravidla partnerských programů

Marek Wiener 03 / 12 / 2021

Hodnocení: 0 ×

Nová pravidla partnerských programů

Dosáhnete stále na certifikaci?

V tomto roce se roztrhl pytel s aktualizacemi certifikací online specialistů. Abych téma více přiblížil, jedná se o certifikace, které mohou profesionálové získat na základě svých zkušeností s rozličnými online marketingovými nástroji. Za základ považuji být členem v Google Partners, Heureka Partnerech, Skliku či Zboží.cz ověření a zařadit se i do Mergado certifikovaných agentur. Zároveň je dobré, aby váš markeťák byl „kamarádem“ platformy, na které vám běží váš e-shop či web, jak to bývá například u Shoptetu, Upgates, Shopify či Webflow.
 
Letošek byl tedy ve znamení nových pravidel pro certifikaci. Už na začátku roku odstartoval změny Google, který vyhlásil nová pravidla. Ty nakonec sice časově posunul, ale třeba mně nový certifikát již udělil. Změny u Googlu spočívají v kontrole používání Google Ads, dodržení minimálního objemu útrat klientů a samozřejmě pravidelné aktualizace certifikačních testů přes nástroj Google Skills.
 
Ani Heureka nezůstala pozadu. Rozhodla se aktualizovat svůj seznam specialistů od roku 2017 a zařadila nové certifikační testy, které ovšem předem se svými partnery konzultovala. Neopakovaly se tak dávné problémy, kdy otázky připomínaly školní chytáky. Heureka si tak ověřila, že má mezi svými partnery skutečné odborníky. Já jsem si zase během testu dostudoval některá témata, která byla pro mě nová, protože se v některých ohledech    Heureka za poslední tři roky trochu změnila.
 
Stejné úpravy v pravidlech pro udělení certifikace nedávno oznámila i firma Mergado, která provozuje online nástroj pro úpravu XML feedů. Změny jsou pro mě aktuálně poměrně čerstvé a sám ani nevím, kam v certifikaci „spadnu“, protože jejich placeným aplikacím příliš neholduji a spíš využívám jen Mergado jako takové. Bude tedy otázkou, jestli pro mě nová pravidla budou zajímavá.

Nové úrovně specialistů v nástroji Mergado

Novinky připravují i další platformy. Firmy chtějí dřívější certifikace aktualizovat a zpřísnit své programy, což vnímám pozitivně, protože mi přijde, že pomalu každý certifikační program vznikl kdysi nahodile a nabíral v podstatě kohokoliv. Je tedy přínosné, že se podmínky zpřísňují, počet certifikovaných specialistů se ustálí a vzniknou tvrdší konkurenční podmínky. Je ovšem na samotných společnostech, aby se dobře myšlený záměr nestal bičem na partnery, takže zatím hodnotím změny v těchto programech spíš neutrálně.

Blog o online marketingu

Perfektně zvládnutý Facebook a Instagram

Jak na reels a stories
Šablona, jak na Reels a Stories, která dokonale ukazuje principy viditelných ploch.

Více o Reels a Stories

Vložte názor k článku: Nová pravidla partnerských programů

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Kvantitativní a kvalitativní průzkumy aneb jak na ně?

    Kvantitativní a kvalitativní průzkumy aneb jak na ně?

    Vyberte ten správný pro váš projekt

    ZOBRAZIT
  • Analýza placeného prémiového obsahu

    Analýza placeného prémiového obsahu

    Online média versus streamovací služby

    ZOBRAZIT
  • Jak vyhodnocovat cíle, události a konverze?

    Jak vyhodnocovat cíle, události a konverze?

    Tipy pro pohodlnější analýzu dat

    ZOBRAZIT