Vyzkoušejte jednoduchou obsahovou kampaň  v Skliku

Marek Wiener 26 / 03 / 2022

Hodnocení: 0 ×

Vyzkoušejte jednoduchou obsahovou kampaň v Skliku

Třeba se hodí i pro váš projekt

V tomto článku necháme spát novinky a analýzy z oblasti onlinu, jelikož bych se s vámi chtěl podělit o svou nedávnou praxi. Otestoval jsem totiž jednoduchou obsahovou kampaň v Skliku od Seznam.cz.

Jedná se o nový formát, který se přibližuje klasické obsahové reklamě, ale samozřejmě má své odlišnosti. Základní a zároveň přitažlivou výhodou je fakt, že je levnější než ostatní obsahové kampaně a navíc má jednoduché nastavení. Na pár kliknutí tak můžete dosáhnout relativně vysoké návštěvnosti, a to za slušné peníze. Jak asi tušíte, tohle jsou ty hlavní plusy,  pojďme se ale podívat i na negativa – výsledky těchto kampaní zpravidla nebývají oslnivé. Podle mých testů ani jedna nebyla nějak výkonná, některé z nich však skutečně konverze přinesly.

Kdy se hodí jednoduchá obsahová reklama v Skliku?

Zejména na projektech s velmi malou návštěvností, kdy potřebujete vyřešit základní problémy s malými publiky nebo jinou spojitost v oblasti návštěvnosti. Je ale potřeba vnímat i fakt, že ne všude se obsahová reklama hodí. Přijde mi zcela v pořádku propagovat v rámci této kampaně nějaké obecné téma, např. prodej vitaminů nebo kosmetiky, avšak na specifické případy, jako je třeba prodej oken, se už tolik nehodí. Reklama totiž nenabízí příliš mnoho nastavení, zejména nelze zadávat vylučující cílení či omezení frekvence zobrazení reklamy uživateli.

Tuto jednoduchou obsahovou kampaň určitě vyzkoušejte, nicméně doporučuji hned od počátku pracovat s jejím účelem. Berte proto v potaz nový zdroj návštěvnosti, povědomí a zásah. Vašim sekundárním cílem u této kampaně by tedy měla být další práce s publikem, se záměrem udělat v dalších reklamních kanálech z návštěvníků své zákazníky.

Blog o online marketingu

10x NE pro správnou tvorbu PPC kampaní

Google Ads
Nasajte tipy a inspiraci od profesionálů.

Zobrazit tipy

Vložte názor k článku: Vyzkoušejte jednoduchou obsahovou kampaň v Skliku

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Ukrajinská krize v online marketingu

    Ukrajinská krize v online marketingu

    Nezapomeňte zazálohovat svoje data

    ZOBRAZIT
  • Kdy se pustit do kategorizačního feedu?

    Kdy se pustit do kategorizačního feedu?

    Vyzkoušejte nástroj pro efektivní online marketing

    ZOBRAZIT
  • Těžký rok 2020: pokles tržeb a důležitost online marketingu

    Těžký rok 2020: pokles tržeb a důležitost online marketingu

    Hezky pravou nohou do roku s jedničkou na konci

    ZOBRAZIT