Víte, jak na reklamní systém Sklik?

Marek Wiener 31 / 03 / 2022

Hodnocení: 0 ×
  • Podcast
  • 0:00
  • --:--

Víte, jak na reklamní systém Sklik?

Užijte si jeho sílu a výhody

V PPC rubrice na tomto blogu je řeč hlavně o Google Ads. Nicméně mezi reklamní systémy, fungující na českém trhu, se řadí i Sklik od Seznamu, kterému bych se rád v tomto článku věnoval.
 
Sklik je oproti Google Ads mnohem jednodušší na ovládání, přičemž nabízí podobné tipy kampaní jako jeho velký americký kolega. To někteří pokročilí uživatelé samozřejmě ví, nicméně častou otázkou bývá, jak silný Sklik vůbec je. Na to se však nedá úplně snadno odpovědět, z mého pohledu je totiž Sklik přímo závislý na těchto faktorech:

  1. Celkovou sílu a výkonnost kanálu ovlivňuje jeho nastavení
  2. Důležitá je i oblast, ve které se pohybujete
  3. Klíčový je i způsob vyhodnocování

Z každého reklamního systému je třeba vytěžit to nejlepší, a to platí nejen pro Google Ads, ale i pro Sklik. Považuji proto za zásadní, aby každý účet disponoval produktovými inzeráty, retargetingem a vyhledávací kampaní, která zahrnuje i brand. K této kombinaci mám několik důvodů, proč to tak dělat, i když rozumím, že někdy může vypadat provozování určitých kampaní poměrně nelogicky.

  • Produktové inzeráty – podobně jako v Google Nákupech spatřuji v této oblasti důležité pokrytí, které v kombinaci se Zboží.cz může přinést ovoce
  • Retargeting – domnívám se, že díky retagetingu od Skliku se dostaneme ve zpětném oslovování  i na další kvalitní české weby, které Google trochu opomíjí
  • Vyhledávací kampaň – ideální ke sbírání kvalitní návštěvnost
  • Brandová kampaň – nasazuji zejména proto, že v Skliku je poměrně horší práce s ochrannými známkami a nejednou na mého klienta cílila konkurence

Důležitý je samozřejmě i obor, ve kterém se pohybujete. Existují totiž takové, kde si Sklik ani neškrtne. Jejich seznam vám ale nikdo přesně neřekne, je to zkrátka o zkoušení a příležitostech.
 
V neposlední řadě je klíčovým faktorem vyhodnocování. Pokud totiž provozujete v kampani spíše dražší kampaně, ať už vyhledávací či produktové, je poměrně jasné, že výsledky budou průměrné. V poslední době se tedy zaměřuji na vyhodnocování Skliku včetně Zboží.cz, a snažím se tak analyticky přistupovat k reklamním službám Google Ads i Sklik úplně stejně. Tak ať vám sklikový účet šlape !

Blog o online marketingu

Perfektně zvládnutý Facebook a Instagram

Jak na reels a stories
Šablona, jak na Reels a Stories, která dokonale ukazuje principy viditelných ploch.

Více o Reels a Stories

Vložte názor k článku: Víte, jak na reklamní systém Sklik?

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Zajímavá PPC doporučení pro Google Ads

    Zajímavá PPC doporučení pro Google Ads

    Náramně se hodí při správě kampaní

    ZOBRAZIT
  • Kdy se vám vrátí investice do online reklamy?

    Kdy se vám vrátí investice do online reklamy?

    Nemějte obavy a trochu si osvěžte počty

    ZOBRAZIT
  • Výpočet nákladů na prvního zákazníka v praxi

    Výpočet nákladů na prvního zákazníka v praxi

    Ideální pro začátky v e-commerce

    ZOBRAZIT