Vyzkoušejte SEO pomocníka Collabim

Marek Wiener 08 / 07 / 2022

Hodnocení: 0 ×
  • Podcast
  • 0:00
  • --:--

Vyzkoušejte SEO pomocníka Collabim

Tipy a rady pro snadnější práci

Na svém blogu se čím dál méně věnuji SEO optimalizaci, a to proto, že nedělám žádné hloubkové práce, takže mé znalosti jsou vhodné spíše pro ty jedince, kteří chtějí se SEO pracemi začít. Dnes tu ale pro vás mám po delší době pár zajímavých tipů, jak nad optimalizací pro vyhledávače uvažovat.

Pokud se v této oblasti chcete trochu orientovat, využijte český nástroj Collabim, který vám umožní vytvářet různé analýzy. Přiznávám, že je poměrně nepřehledný, a to může být jeden z důvodů, proč se mnoho začínajících e-shopařů s Collabimem tolik nekamarádí. Rád vám tedy poradím, jak s nástrojem začít.

Orientace v aplikaci

Pro začátek je potřeba si uvědomit, jestli potřebujete pouze jednorázovou analýzu nebo pravidelně sledovat jeden projekt. Zde využívejte funkce v levém panelu, který vám právě nabízí „jednorázovky“ či správu konkrétního projektu.

A zase ta orientace, tentokrát v tarifech

Druhou oblastí, kterou bych rád zmínil, je orientace v tarifech. Nezbývá vám nic jiného, než zjistit, co přesně váš projekt potřebuje. Nebudu skrývat zklamání, protože jsem se domníval, že když si objednám vyšší tarif na jeden větší projekt, tak mi to vyjde a budu mít celý měsíc prostor zpracovat všechny analýzy. Bohužel jsem se zásadně mýlil ve svých představách – Collabim tarify totiž v sobě skrývají některé limity, které se vás při rozsáhlejších analýzách mohou zásadně dotýkat.

Denní versus 14denní měření 

Dávejte si také pozor na sledování výsledků hledanosti klíčových slov. V přehledové tabulce není každý údaj aktuální. To se odvíjí od počtu klíčových slov v projektu označených hvězdičkou, takže některá slova z tabulky, která sledujete, nemusí být aktuální na denní bázi.

Co si budeme povídat, v Collabimu se prostě musí každý najít a vytvořit si vlastní styl orientace v aplikaci. Tento nástroj nabízí mnoho užitečných funkcí a rozhodně oceníte třeba následné exporty do excelu, které jsou perfektní pro další práci s daty. Tak směle do práce!

Blog o online marketingu

Audit PPC kampaní

Google Ads
A jaké je vaše skóre optimalizace. Požádejte o pomoc nebo si nechte provést kontrolu PPC reklam.

Požádat o audit

Vložte názor k článku: Vyzkoušejte SEO pomocníka Collabim

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Úspěšný marketing pro mobilní aplikace ve stavu zralosti

    Úspěšný marketing pro mobilní aplikace ve stavu zralosti

    S reklamou spěchejte pomalu

    ZOBRAZIT
  • Jak na efektivní analýzu klíčových slov

    Jak na efektivní analýzu klíčových slov

    Pro nejlepší výsledky se obraťte na odborníky

    ZOBRAZIT
  • Ahrefs – silák pro optimalizaci webů

    Ahrefs – silák pro optimalizaci webů

    Šikovný nástroj pro SEO analýzu

    ZOBRAZIT