Co víme o PPC auditech (zdarma)

Marek Wiener 11 / 11 / 2022

Hodnocení: 0 ×
  • Podcast
  • 0:00
  • --:--

Co víme o PPC auditech (zdarma)

Výhodná služba, nebo ztracené know-how?

Audity PPC účtů jsou pro mě vždy zajímavým úkolem. Zejména vidět se z druhého pohledu, kdy někdo cizí, nejčastěji agentura, detailně zkontroluje moji práci. Takovou situaci já osobně vítám, protože mám zpětnou vazbu na svou práci a zároveň se můžu přiučit novým věcem.

Celkově jsem však trochu skeptický, protože mám pocit, že cílem každého takového lustrování je najít nějaké chyby. Pokud se však seznámíte s pravidelně spravovaným a opečovávaným účtem, je velmi těžké najít něco špatného. 

Velké odhalení

Výhodou těchto auditů je fakt, že daná agentura předává určitým způsobem svoje know-how, což mi ve výsledku usnadňuje práci, a zároveň odkrývá karty, jak spravují účty větší marketingové společnosti. Proto postupuji v těchto situacích stejně –  za každou cenu se chci k vypracovanému auditu dostat a zjistit onen druhý pohled na účet, který mám na starosti. Zároveň sám tvorbu auditů zdarma postupně upozaďuji, protože jsem si uvědomil, že není mým cílem někomu zdarma poskytnout svoje postupy a zkušenosti. 

Zadarmo ani kuře nehrabe?

Obecně se tedy snažím, aby byly audity zpoplatněny. Stále sice poskytuji bezplatně jednoduchý audit, ale spíš dávám přednost vypracování kompletního auditu účtů, který už něco stojí. Cílem není, aby mi zákazník zaplatil, ale chci omezit předávání informací dál a ušetřit čas, aby nedocházelo k tomu, že si někdo u mě zpracuje audit a nic nového z toho nevznikne.

Při zahajování spolupráce samozřejmě zůstává, že audit vlastně vypracuji zdarma, ale je velmi jednoduchý a budoucího klienta spíše seznámím se základními informacemi než poskytnutím detailů. V této situaci bohužel dostávám často pocit, že „to něco zdarma“ mívá nádech lacinosti či nízké kvality, a těchto emocí bych se rád rozhodně zbavil. 

Závěrem těchto hlubších myšlenek ještě zmíním jednu zajímavost. Říkám si, jak je divné, že mnoho mých kolegů používá metodu „požádejte o audit zdarma“, ale už vlastně nikdo neříká, kolik tato služba stojí. Dle mého názoru by měl zákazník jasně vědět, jakou hodnotu reálně má, v praxi však ale původní cenu nikdo neuvádí.

Blog o online marketingu

10x NE pro správnou tvorbu PPC kampaní

Google Ads
Nasajte tipy a inspiraci od profesionálů.

Zobrazit tipy

Vložte názor k článku: Co víme o PPC auditech (zdarma)

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • 6 tipů pro fungující pracovní tým

    6 tipů pro fungující pracovní tým

    V první i poslední řadě jde o lidi

    ZOBRAZIT
  • Co jsem letos zažil a co mi to přineslo

    Co jsem letos zažil a co mi to přineslo

    Pohled přes rameno za rokem 2019

    ZOBRAZIT
  • Bez letní práce nejsou zimní koláče

    Bez letní práce nejsou zimní koláče

    Využijte léto k přípravě na nadcházející sezónu

    ZOBRAZIT