Trendy v online marketingu pro rok 2023

Marek Wiener 10 / 02 / 2023

Hodnocení: 0 ×
  • Podcast
  • 0:00
  • --:--

Trendy v online marketingu pro rok 2023

Myslete na reklamy, analytiku i obsah

Letošek se kvapem chýlí ke konci, proto jsem pro vás opět připravil trendy v online marketingu pro následující období. Budu se soustředit na ty nejdůležitější oblasti, pojďme se tedy na ně podívat.

Co se bude dít v reklamě?

Z mého pohledu bude online reklama v roce 2023 o personalizaci a lokalizaci. Jednoznačně je potřeba pracovat s cílovou skupinou, ale i konkrétní lokalitou. Reklama by tak měla reflektovat polohu, preference a historii vyhledávání. Zároveň doporučuji věnovat pozornost uživatelskému chování, a to jak na desktopu, tak na chytrém telefonu. Osobně v tom vidím velkou příležitost, protože nakupování na mobilu a počítači je dost rozdílné, například na telefonu dochází k nákupům mnohem spontánněji než na PC, ale našlo by se i několik dalších odlišností.
Tím se dostávám i k tomu, že v roce 2023 bude převažovat automatizace reklam. Zejména v Google Ads doporučuji používat automatické strategie a rozhodně kampaně Performance Max, které vám budou vykazovat výsledky.

2023 ve znamení analytiky a obsahu

Skoro všechny čeká změna přechodu na Google Analytics 4, což bude pro mnoho majitelů webů celkem velká nepříjemnost. Ta bude však ale mnohem větší, pokud majitel stránek nedisponuje nějakou rozumnou platformou, tedy pokud provozuje vlastní stránky nebo již nemá k dispozici programátora, který mu je dříve spravoval.

Nesmíme zapomenout ani na obsah – i ten bude v roce 2023 zásadní. Nakupující dnes již vyžadují zážitek z nákupu, takže zapojit influencery a mít kvalitní obsah na Facebooku, Instagramu či TikToku bude klíčové.

Do trendů pro rok 2023 bych rozhodně zařadil i byznysovou strategii. Následující období v době recese a energetické krizi bude složitější než v době pandemie, proto doporučuji sladit trendy v online marketingu s vašimi obchodními cíli, aby vaše podnikání dávalo smysl.

Blog o online marketingu

Audit PPC kampaní

Google Ads
A jaké je vaše skóre optimalizace. Požádejte o pomoc nebo si nechte provést kontrolu PPC reklam.

Požádat o audit

Vložte názor k článku: Trendy v online marketingu pro rok 2023

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Jak vyhodnocovat cíle, události a konverze?

    Jak vyhodnocovat cíle, události a konverze?

    Tipy pro pohodlnější analýzu dat

    ZOBRAZIT
  • Krize e-shopů po covidové vlně růstu e-commerce?

    Krize e-shopů po covidové vlně růstu e-commerce?

    Recese nás nejspíš nemine

    ZOBRAZIT
  • Koloo štěstí pro váš e-shop či web?

    Koloo štěstí pro váš e-shop či web?

    Vyzkoušejte zajímavý marketingový doplněk

    ZOBRAZIT