Dělejte YouTube reklamu jako Alzák

Marek Wiener 08 / 11 / 2024

Hodnocení: 0 ×

Dělejte YouTube reklamu jako Alzák

Překvapivý nápad pro vaše reklamní kampaně

V tomto článku jsem si pro vás připravil jeden neotřelý způsob, jak řešit kampaně v rámci obsahové reklamy.

Nedávno jsem objevil reklamní Atlantidu – Alzu na YouTube. Pro mě, coby PPC specialistu, jsou obecně jejich reklamy inspirativní, i když nás kolikrát ten Alzák, mírně řečeno, štve. Pokud se ale zajímáte o rozvoj vašich obsahových reklam v Google Ads, potom zbystřete, něco zajímavého vám prozradím.

Uvažujete-li o reklamě v oblasti sociální sítě YouTube, rozhodně se můžete inspirovat u této zelené mimozemské postavičky. Mluvím totiž o skutečnosti, že Alza pro své reklamy využívá speciální YouTube profil s názvem Alza reklamy. Jejich standardní firemní účet dohledat nelze, ale tento reklamní najdete snadno. Podívejte se na něj tady.

V čem se můžete u Alzy inspirovat?

Kdo máte zkušenosti s reklamou pro YouTube, jistě chápete, že skloubit klasický firemní profil   a videa pro reklamní účely často není úplně produktivní. Pro reklamy na YouTube se totiž veřejně ukazuje, jaký profil inzeruje, takže je kolikrát přínosné jej uzpůsobit reklamním kampaním. Z tohoto důvodu dlouhodobě Alzu sleduji a dívám se, jak to přesně dělá. Pokud například v rámci reklamy na YouTube využíváte prémiové prostory, jako je třeba úvodní stránka YouTube, přebírá se do kampaní i záhlaví daného kanálu, takže fakt, že si Alza vytvořila speciální profil určený jen pro reklamy, je vyloženě trefa do černého. Takový nápad se mi rozhodně velmi zamlouvá. Přikládám vám proto k náhledu reklamy z nedávných Alza dnů.

Pokud se vám tento tip zalíbil, sdílejte ho prosím ve svém okolí, ať společně rozvíjíme další možnosti pro zlepšení výkonu reklam v obsahové síti.

Blog o online marketingu

Knihovna reklam

Podívejte se na nový inspirativní katalog reklam. 
Google Ads

Více o knihovně

Vložte názor k článku: Dělejte YouTube reklamu jako Alzák

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Co víme o PPC auditech (zdarma)

    Co víme o PPC auditech (zdarma)

    Výhodná služba, nebo ztracené know-how?

    ZOBRAZIT
  • Co jsem se dělal na PPC MeetUpu od Shoptetu?

    Co jsem se dělal na PPC MeetUpu od Shoptetu?

    Nasával zajímavosti přímo ze zdroje

    ZOBRAZIT
  • Mobilním formátem Interscroller rozhodně zaujmete

    Mobilním formátem Interscroller rozhodně zaujmete

    Nový typ reklamy od Skliku

    ZOBRAZIT