Víte, jak nastavit marketing e-shopu na konci roku?

Marek Wiener 02 / 01 / 2025

Hodnocení: 0 ×
  • Podcast
  • 0:00
  • --:--

Víte, jak nastavit marketing e-shopu na konci roku?

Praktické tipy pro povánoční e-commerce

Co na vás čeká v tomto blogovém článku? Podíváme se na zoubek e-shopům, jejich marketingu a nastavení mezi svátky i po novém roce.

Pro mnoho e-shopařů sezóna končí dnem, kdy garantují doručení objednávky pod stromeček. Dá se říct, že to jsou takové pomyslné dveře, které každý internetový obchod zavře, čímž vznikne prostor pro další nutné přípravy na mezisváteční a hlavně novoroční období.

Jak nastavit e-shop mezi svátky?

Klientům v MarkMedia rozhodně doporučuji dobře informovat svoje zákazníky, jakým způsobem jejich e-shop bude fungovat mezi svátky. Mnoho obdarovaných totiž dostane pod stromeček finanční obnos, a to je právě ten důvod, proč očekávám, že se bude objednávat i po Štědrém dnu. 
Nezapomeňte také dopředu upřesnit informace o expedici prosincových objednávek, aby nechodily negativní recenze v případě, když někdo nakoupí těsně před Vánoci, ale bude čekat na odbavení až na nový rok.

Povánoční marketing

Jako každý rok všem zdůrazňuji: myslete na to, že nákupní trend nebude takový jako před Vánoci, ale to neznamená, že se nebude nakupovat. Z tohoto důvodu není na místě snižovat rozpočty, respektive ponechte je ideálně tak, jak jste byli zvyklí v předchozích sezónách. Pokud ale marketing řídíte poprvé, mám pro vás jednoduché doporučení – z pohledu rozpočtů není potřeba kampaně utlumovat na úplnou nulu. To by bylo spíše na škodu.

Jak tedy po novém roce?

V lednu rozhodně hned naběhněte s vánočními výprodeji nebo novoročními slevami, a to podle toho, co je ve vašich možnostech. Kromě konkrétních aktivit samozřejmě následují i rutinní činnosti, mezi které se řadí aktualizace reklam do zimního období a „úklid“ vánočních kampaní. Také věnujte pozornost zamyšlení nad novými rozpočty. Kromě PPC kampaní se zaměřte i na samotný e-shop a sociální sítě a snažte se sváteční příspěvky přebít novým obsahem, ať zákazníky přeorientujete na nové období.

Přeji úspěšný závěr tohoto roku a ještě úspěšnější start do 2025!

Pokud vás moje tipy zaujaly, budu moc rád, když je posdílíte dál, ať se dostanou i k ostatním.

Blog o online marketingu

Knihovna reklam

Podívejte se na nový inspirativní katalog reklam. 
Google Ads

Více o knihovně

Vložte názor k článku: Víte, jak nastavit marketing e-shopu na konci roku?

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Vytvořte si strukturu ve svém PPC účtu

    Vytvořte si strukturu ve svém PPC účtu

    Tipy pro rozvoj a optimalizaci vašich kampaní

    ZOBRAZIT
  • Špičkoví PPC specialisté na vánoční sezónu jsou už rozebráni

    Špičkoví PPC specialisté na vánoční sezónu jsou už rozebráni

    Proč neotálet a navázat spolupráci už létě

    ZOBRAZIT
  • Dělejte YouTube reklamu jako Alzák

    Dělejte YouTube reklamu jako Alzák

    Překvapivý nápad pro vaše reklamní kampaně

    ZOBRAZIT