Zvyšte důvěryhodnost značky

Marek Wiener 10 / 09 / 2015

Hodnocení: 3 ×

Zvyšte důvěryhodnost značky

Používejte autorizované firemní certifikáty.

Certifikát je jednoduchý marketingový nástroj, který pomáhá získat nejen důvěru zákazníků, ale i prestiž. Firemní certifikát je vhodný například pro použití na vaše letáky, katalogy, webové stránky nebo jiné propagační materiály. Certifikáty, které jsem vytvořil, jsou určeny výhradně pro poctivé firmy a živnostníky. 

 

Zvyšte důvěryhodnost značky

 

Zvyšte důvěryhodnost značky

 

Zvyšte důvěryhodnost značky

 

Zvyšte důvěryhodnost značky

 

Zvyšte důvěryhodnost značky

 

Zvyšte důvěryhodnost značky

 

Zvyšte důvěryhodnost značky

 

Zvyšte důvěryhodnost značky

Blog o online marketingu

Knihovna reklam

Podívejte se na nový inspirativní katalog reklam. 
Google Ads

Více o knihovně

Vložte názor k článku: Zvyšte důvěryhodnost značky

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Marek – online marketing specialista 10.11.2014 20:07

Ahoj Aleno, pro použít í firemních certifikátů stačí dodržet grafický manuál a mít řádně uhrazenou fakturu za licenci :) přesnější informace pošlu klidně do mailu

Alena 08.11.2014 21:03

Firemní certikát jd určitě vhodné řešení jak vyniknout před konkurencí, jaké jsou podmínky pro používání těchto certifikátů?

Jirka, Tišnov 06.11.2014 21:08

Nevím, jestli tyto firemní certifikáty zlepší firmě pověst, ale je pravdou, že firemní certifikát celkem dobře doplňuje marketing firmy. U nás na firmě preferujeme certifikáty od autorizačních společností jako je například Český výrobek, Asociace realitních kanceláří apod.

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Zadáno pro milovníky kvalitní kávy

    Zadáno pro milovníky kvalitní kávy

    Předplatné oblíbeného nápoje potěší

    ZOBRAZIT
  • Jarní novinky z online marketingu

    Jarní novinky z online marketingu

    Nasajte čerstvé informace a inspiraci

    ZOBRAZIT
  • Kvantitativní a kvalitativní průzkumy aneb jak na ně?

    Kvantitativní a kvalitativní průzkumy aneb jak na ně?

    Vyberte ten správný pro váš projekt

    ZOBRAZIT