13 / 08 / 2014
Vytvoření významné hodnoty loga
Originální, nápadité a graficky povedené logo vždy potřebuje pečlivé zpracování
Vytvoření nového projektu nebo založení firmy vždy vyžaduje ojedinělé označení. Toto označení bývá často vnímáno logem, které v některých případech přímo obrazně naznačuje, čemu se projekt nebo společnost věnuje.
Vytvoření samotného loga je důležitým prvkem pro základ propagace. Logo by mělo provázet každou komunikaci s veřejností a mělo by být nápadité a originální. Dnes se ale budu v krátkosti věnovat měření hodnoty značky, protože podle posledních výzkumů u nově vytvořených projektů či firem je opravdu pouze 20% úspěšných.
Co je hodnota značky?
Hodnota značky je důležitým nehmotným aktivem, které společnost vlastní a má určitou psychologickou a finanční hodnotu.
Jak se dá hodnota značky měřit?
Hodnota loga se velmi těžko měří. Nejdůležitějším prvkem jsou zákazníci, kteří si dokážou logo okamžitě zařadit. Logo by mělo vyvolávat u zákazníků aktivní diskuzi. V opačném případě můžeme považovat logo za méně znalé. Logo může v každém případě vyjadřovat několik vlastností, jako je například, dobrodružnost, bezpečnost, techničnost apod.
Základním cílem loga by mělo být získání povědomosti u zákazníků svého odvětví.
Jak pracovat se svým současným logem? Na začátek doporučuji odpovědět si na následující body:
- Je logo nápadité, originální?
- Znáte nějaké negativní úsudky o vaší značce?
- Jaké pocity ze značky máte vy a jaké zákazníci?
Náhled původních a současných log významých českých institucí
Audit PPC kampaní
A jaké je vaše skóre optimalizace. Požádejte o pomoc nebo si nechte provést kontrolu PPC reklam.
Sdílet článek na
Vložte názor k článku: Vytvoření významné hodnoty loga
A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:
Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)