
21 / 02 / 2017
Rebranding záhájen
Představuji vám můj nový vizuál
Po delší odmlce jsem si udělal opět čas pro článek na tomto blogu. A co je nového? Začal jsem celkem aktivně na sociálních sítích zveřejňovat chystaný rebranding mého loga.
Letos v lednu je to přesně rok, co se můj směr stočil více k online marketingu, zatímco design hraje spíše druhé housle. I proto jsem se rozhodl, že je potřeba dát to na vědomí. Druhým argumentem, proč jsem se rozhodl pro rebranding, je také ten, že zkrátka chci dávat větší důraz na písmeno mého křestního jména tak, aby byl brand více osobitější.
S celkovým rebrandingem zdaleka ještě nejsem hotový. Přednost mají projekty klientů, a proto počítám s postupným rebrandingem ve všech propagačních materiálech, na webu a sociálních sítích v průběhu celého roku.
Představení loga
Nový vizuál v praxi
V těchto měsících uvádím logo do praxe. Postupně začíná nahrazovat logo současné. V první fázi jsem začal s offline prvky jako je firemní roll-up, designové dekorace do kanceláře nebo tiskové materiály. V dalších měsících plánuji pracovat více na online kanálech a následně i firemním webu MarkMedia.cz a na tomto blogu.
Ukázky zavádění rebrandingu
Sdílet článek na
Vložte názor k článku: Rebranding záhájen
A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:
Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)