Hýčkejte si svůj brand!

Marek Wiener 24 / 09 / 2021

Hodnocení: 1 ×
  • Podcast
  • 0:00
  • --:--

Hýčkejte si svůj brand!

Budování značky je náročná práce, která má smysl

Tématem budování brandu jsem se již kdysi na blogu zabýval (v článku Registrovaná ochranná známka), ale rád jej opět otevřu, protože mám pocit, že poctivě postavená značka bude mít letos velký vliv na úspěch v
e-commerce. A proč si to myslím? 

Jeden můj klient se mi svěřil, že přemýšlel, jak by se mohl lépe připravit na slabší měsíce. Zkrátka si konečně uvědomil, že je důležité přistupovat k online marketingu zodpovědně a že nejen ze silných období je člověk živ.

Otázka sezónnosti je evergreen v každém odvětví, nicméně ve zmiňované elektronické oblasti považuji cykličnost za poměrně bolestivou záležitost, a to zejména kvůli široké konkurenci na českém trhu. Pouze v případě, že jste velcí šťastlivci, kteří podnikají v oboru bez konkurence, nebo máte-li patent na určité zboží/technologii, pak vás zřejmě tato otázka nebude pálit, ale to byste zřejmě tento článek nečetli :)

Vzhledem k situaci na českém online rybníku je nutné se průběžně zviditelňovat – tedy cíleně budovat svoji značku. V tom já vidím jádro pudla. A proto všechny podnikatele vyzývám, ať si pro rok 2021 vezmou na starost svůj brand, pečují o něj, rozvíjí ho a nenechávají jej (tak jako mnoho firem) žít vlastním životem.

Vezměte marketing pevně do rukou

Nejdříve se zaměřte na sociální media, mezi které patří zejména Facebook , Instagram, případně i LinkedIn. Tam dochází rychle k interakci vaší značky s (potenciálním) zákazníkem.  Následně zacilte na řešení vlastního PR, rozesílání newsletterů a publikování vlastního zajímavého obsahu, třeba na blogu. Zkrátka vdechněte život své firmě prostřednictvím inbound marketingu.

To ale rozhodně není všechno. Pokud se soustředíte na oblast e-commerce a nemáte síť kamenných poboček, to ještě neznamená, že byste outbound marketing měli hodit přes palubu. Být offline není vždy k zahození a vězte, že pokud někdo v budoucnosti uvidí váš billboard nebo uslyší rozhlasovou reklamu na vaši společnost, tak to rozhodně bude mít efekt.

Doporučuji se na budování brandu "nevykašlat", ač se vám to může zdát jako okrajové téma. Zkuste mu opravdu věnovat více času a energie, uvidíte, že to přinese ovoce.

Blog o online marketingu

Audit PPC kampaní

Google Ads
A jaké je vaše skóre optimalizace. Požádejte o pomoc nebo si nechte provést kontrolu PPC reklam.

Požádat o audit

Vložte názor k článku: Hýčkejte si svůj brand!

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Test 14.10.2021 18:17

Test

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • 4 tipy, proč věřit online reklamě

    4 tipy, proč věřit online reklamě

    Nebojte se online reklamy a vyzkoušejte její sílu

    ZOBRAZIT
  • Zvyšte důvěryhodnost značky

    Zvyšte důvěryhodnost značky

    Používejte autorizované firemní certifikáty.

    ZOBRAZIT
  • Jak nejlépe komunikovat s klientem?

    Jak nejlépe komunikovat s klientem?

    Tak, aby práce přínosně odsýpala

    ZOBRAZIT