Stiskni enter nebo vyhledávání zruš pomocí tlačítka esc.

Hýčkejte si svůj brand!
  0

Hýčkejte si svůj brand!

Budování značky je náročná práce, která má smysl

Tématem budování brandu jsem se již kdysi na blogu zabýval (v článku Registrovaná ochranná známka), ale rád jej opět otevřu, protože mám pocit, že poctivě postavená značka bude mít letos velký vliv na úspěch v
e-commerce. A proč si to myslím? 

Jeden můj klient se mi svěřil, že přemýšlel, jak by se mohl lépe připravit na slabší měsíce. Zkrátka si konečně uvědomil, že je důležité přistupovat k online marketingu zodpovědně a že nejen ze silných období je člověk živ.

Otázka sezónnosti je evergreen v každém odvětví, nicméně ve zmiňované elektronické oblasti považuji cykličnost za poměrně bolestivou záležitost, a to zejména kvůli široké konkurenci na českém trhu. Pouze v případě, že jste velcí šťastlivci, kteří podnikají v oboru bez konkurence, nebo máte-li patent na určité zboží/technologii, pak vás zřejmě tato otázka nebude pálit, ale to byste zřejmě tento článek nečetli :)

Vzhledem k situaci na českém online rybníku je nutné se průběžně zviditelňovat – tedy cíleně budovat svoji značku. V tom já vidím jádro pudla. A proto všechny podnikatele 
vyzývám, ať si pro rok 2018 vezmou na starost svůj brand, pečují o něj, rozvíjí ho a nenechávají jej (tak jako mnoho firem) žít vlastním životem.

Vezměte marketing pevně do rukou

Nejdříve se zaměřte na sociální media, mezi které patří zejména Facebook , Instagram, případně i LinkedIn. Tam dochází rychle k interakci vaší značky s (potenciálním) zákazníkem.  Následně zacilte na řešení vlastního PR, rozesílání newsletterů a publikování vlastního zajímavého obsahu, třeba na blogu. Zkrátka vdechněte život své firmě prostřednictvím inbound marketingu.

To ale rozhodně není všechno. Pokud se soustředíte na oblast e-commerce a nemáte síť kamenných poboček, to ještě neznamená, že byste outbound marketing měli hodit přes palubu. Být offline není vždy k zahození a vězte, že pokud někdo v budoucnosti uvidí váš billboard nebo uslyší rozhlasovou reklamu na vaši společnost, tak to rozhodně bude mít efekt.

Doporučuji se na budování brandu "nevykašlat", ač se vám to může zdát jako okrajové téma. Zkuste mu opravdu věnovat více času a energie, uvidíte, že to přinese ovoce.

Vložit názor k článku: Hýčkejte si svůj brand!

Nápověda k heslu: Kolik je 3+6 (napište slovy).