Nejčastější problémy s XML feedem pro Google Nákupy

Marek Wiener 04 / 01 / 2019

Hodnocení: 0 ×

Nejčastější problémy s XML feedem pro Google Nákupy

Nebojte se práce s pravidly

Z hlediska PPC kampaní v Google Ads jsou pro mě a mé klienty nejzajímavější kampaně přes Google Nákupy. Abyste mohli začít inzerovat v tomto marketingovém kanále, je zapotřebí mít správný XML feed. A právě nesplnění této podmínky bývá při mé práci jeden z nepříjemných a častých problémů – v takovém případě na první dobrou kampaň zkrátka nespustím.

Co tedy opakovaně řeším?

  • Chybějící elementy ve feedu, zejména BRAND a MPN nebo GTIN
  • Chybějící popisky či nevhodné názvy
  • Chybějící atributy v názvech
  • Nekvalitní obrázky

Pamatujte, že ne vždy je třeba oslovovat programátory či externí služby pro agregaci XML feedů. Nástroj Google Merchant Center je velmi dobrý pomocník, který umí pomocí pravidel některé chyby opravit. O tom jsem se konec konců přesvědčil i u projektu střešní okna.

Jak se s pravidly pracuje?

Máte na výběr několik možností: můžete pracovat jen s daným feedem nebo do pravidel zakomponovat i práci s dalšími feedy, a vytahovat tak GMC vámi požadovaných elementů. Samozřejmostí je tedy úprava stávajících, chybějících nebo prázdných elementů. Ty můžete buď natvrdo přepsat či nahradit jiným elementem.

Pokud se už trochu kamarádíte s PPChitem, Mergadem či XeMeLem, jistě celý systém práce okamžitě pochopíte. A pokud ne, během krátké chvíle si jej otestujete a po pár špatně nastavených pravidlech s největší pravděpodobností zjistíte, jak fungují, a nastavíte vše do takové podoby, kdy budou již v pořádku :)

Tak s chutí do toho!

Blog o online marketingu

Nová případová studie

O tom, jak je důležitá rychlost internetových stránek, se můžete dočíst v této případové studii. Podařilo se nám zvýšit meziměsíční návštěvnost e-shopu Krmimmasem.cz o 28 %.

Stáhnout případovou studii

Vložte názor k článku: Nejčastější problémy s XML feedem pro Google Nákupy

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Zboží.cz se představí v novém kabátu

    Zboží.cz se představí v novém kabátu

    Co to přesně Zboží.cz je a jak na něj dostat své výrobky

    ZOBRAZIT
  • Jak nejlépe nastavit Zboží.cz?

    Jak nejlépe nastavit Zboží.cz?

    Využijte zbožové srovnávače ve svůj prospěch

    ZOBRAZIT
  • Jsem ověřený profesionál pro Zboží.cz

    Jsem ověřený profesionál pro Zboží.cz

    Další důležitý krok v oblasti online marketingu

    ZOBRAZIT