Stiskni enter nebo vyhledávání zruš pomocí tlačítka esc.

Nejčastější problémy s XML feedem pro Google Nákupy
  0

Nejčastější problémy s XML feedem pro Google Nákupy

Nebojte se práce s pravidly

Z hlediska PPC kampaní v Google Ads jsou pro mě a mé klienty nejzajímavější kampaně přes Google Nákupy. Abyste mohli začít inzerovat v tomto marketingovém kanále, je zapotřebí mít správný XML feed. A právě nesplnění této podmínky bývá při mé práci jeden z nepříjemných a častých problémů – v takovém případě na první dobrou kampaň zkrátka nespustím.

Co tedy opakovaně řeším?

  • Chybějící elementy ve feedu, zejména BRAND a MPN nebo GTIN
  • Chybějící popisky či nevhodné názvy
  • Chybějící atributy v názvech
  • Nekvalitní obrázky

Pamatujte, že ne vždy je třeba oslovovat programátory či externí služby pro agregaci XML feedů. Nástroj Google Merchant Center je velmi dobrý pomocník, který umí pomocí pravidel některé chyby opravit. O tom jsem se konec konců přesvědčil i u projektu střešní okna.

Jak se s pravidly pracuje?

Máte na výběr několik možností: můžete pracovat jen s daným feedem nebo do pravidel zakomponovat i práci s dalšími feedy, a vytahovat tak GMC vámi požadovaných elementů. Samozřejmostí je tedy úprava stávajících, chybějících nebo prázdných elementů. Ty můžete buď natvrdo přepsat či nahradit jiným elementem.

Pokud se už trochu kamarádíte s PPChitem, Mergadem či XeMeLem, jistě celý systém práce okamžitě pochopíte. A pokud ne, během krátké chvíle si jej otestujete a po pár špatně nastavených pravidlech s největší pravděpodobností zjistíte, jak fungují, a nastavíte vše do takové podoby, kdy budou již v pořádku :)

Tak s chutí do toho!

Vložit názor k článku: Nejčastější problémy s XML feedem pro Google Nákupy

Nápověda k heslu: Kolik je 3+6 (napište slovy).