Jak se ladí marketing na podzim? Hodnocení: 0 ×

Jak se ladí marketing na podzim?

Prodloužené víkendy, tradice a slevy jsou trefa do černého

Teplé dny jsou u konce, a jak se mění roční období, nastávají změny i v marketingu. Na projektech právě marketéři odstraňují pozůstatky z letních časů a kde to jde, tak se ladí design do podzimního kabátu. V této době tedy obsáhněte důležité podzimní události a zároveň již mějte (skoro) vše připraveno na zimní sezónu. Co si budeme povídat, Vánoce jsou tady co by dup.

Zatímco v předchozích měsících se marketingové kreativy inspirovaly zejména dovolenými, prázdninami nebo slunečným počasím, pojďme se zamyslet, kam můžeme naši aktivitu směřovat teď v průběhu září.

Zářijový sváteční víkend

28. září je dnem české státnosti a také svátek sv. Václava. Letos připadá na sobotu a půjde tak o sváteční víkend. Toto téma je ideální pro ty, kteří se zabývají  volnočasovými aktivitami. Po celé republice ale také probíhají vinobraní, posvícení, hody a další lidové tradice, které jsou velmi populární a dají se dobře marketingově využít.

Podzimní prázdniny

Na podzim nás čekají školní prázdniny ve dnech 29. a 30. října. Půjde tak pro některé o prodloužený či spíše rodinný víkend. Ten vybízí k cestování, ačkoli v tomto čase už velice záleží na počasí, proto je vhodné lidi navnadit třeba na wellness pobyty.

Halloween

Na 31. října připadá tento americký svátek, který se však pomalu těší oblibě i u nás v Česku. Pořádají se různé halloweenské akce, ať už večírky a party, nebo slevové akce, kdy marketingové aktivity začnou nabírat vizuální směr k vydlabaným dýním, netopýrům a hrozivým maskám.

BlackFriday

28. listopadu se v USA slaví Den díkůvzdání a černý pátek bývá tradičně právě den po tomto poté, tedy 29. listopadu. Prodejci v tomto týdnu mají tendenci výrazně zlevňovat své zboží a tento boom postihl v posledních letech i naše e-shopy.

Podzim se dá využít v marketingu i obecně. Jde přeci o krásné dny, kdy padá listí, na zemích nacházíme krásně lesklé kaštany, příroda se mění. Vše se zklidňuje a připravuje na dlouhou zimu. Můžete proto měnit i svoje reklamní vizuály – z letní žluté a tyrkysové na hnědou, oranžovou, zelenou a další přírodní teplé odstíny. Klasickým reklamním motivem podzimu bývá často kanadský javorový list. Naše státní svátky bývají také často slučovány s marketingovými aktivitami. Letos ale například 17. listopadu (Den boje za svobodu a demokracii), připadá na víkend, takže zřejmě nebude příliš zajímavý.

Doufám, že jsem vás jistým způsobem inspiroval, pokud máte i pro mě nějaký tip, napište jej do komentářů, budu se těšit :)

Blog o online marketingu

Vložte názor k článku: Jak se ladí marketing na podzim?

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2019 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • 5 základních rad, když rozjíždíte nový byznys

    5 základních rad, když rozjíždíte nový byznys

    Zvolte správnou marketingovou strategii hned ze startu vašeho podnikání.

    ZOBRAZIT
  • 6 tipů pro fungující pracovní tým

    6 tipů pro fungující pracovní tým

    V první i poslední řadě jde o lidi

    ZOBRAZIT
  • Letní tip na dlouhodobou reklamní strategii

    Letní tip na dlouhodobou reklamní strategii

    Vyzkoušejte přesuny finančních zdrojů

    ZOBRAZIT