04 / 11 / 2018
Co (ne)dělat v Shoptetu
Tápete? Obraťte se raději na specialistu
Hodně zajímavých poptávek od klientů mi chodí na e-shopové řešení Shoptet, a to z důvodu určité nefunkčnosti jejich elektronických obchodů. Příčinou občas bývá přílišná aktivita majitelů, kteří si za svůj za svůj zmar mohou často sami. Ale nechci paušalizovat, jen chci v tomto článku upozornit na nejčastější chyby, se kterými se při své práci setkávám.
Používání nestandardních prvků
Na Shoptetu se za poslední rok hodně rozjely individuální úpravy. Osobně jsem spíše jejich odpůrcem, protože jsem se již několikrát v praxi setkal, že klienti svými zásahy narušili některé UX prvky nebo se pustili do takových změn, kdy jim zkolaboval design stránek při nějaké „shoptetí“ aktualizaci.
Využijte Shoptet naplno
Vycházíme-li z předchozího odstavce, podívejme se naopak, co by uživatel dělat měl. Když už Shoptet nabízí řadu funkcí a doplňků, je škoda jich nevyužít, nemyslíte? Mezi základní utility považuji bannery, tlačítka na vaše sociální sítě, uspořádání menu nebo využití článků pro blog.
Degradace některých prvků
Setkávám se také občas s takovým nešvarem, že majitel e-shopu není příliš technicky zdatný a přesto se vrhne do některých úprav, o kterých nemá ani ponětí. Ať už jde o SEO prvky jako URL adresy, přesměrování nebo v tom nejhorším případě se pustí do tvorby kreativních bannerů, což bývá ve finále kontraproduktivní.
Trochu jsem zvažoval, co vše mám v článku zmínit, abych někoho třeba neurazil :) Nicméně jsem přesvědčen, že pokud chcete mít úspěšný a konverzní e-shop od Shoptet.cz, držte se raději při zemi a neváhejte se obrátit na odborníka i kvůli drobnostem. Byla by škoda kvůli pár experimentům napáchat větší škody.
Sdílet článek na
Vložte názor k článku: Co (ne)dělat v Shoptetu
A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:
Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)