Jak jsem si užil PPC OFFLINE v Praze

Marek Wiener 08 / 03 / 2019

Hodnocení: 0 ×

Jak jsem si užil PPC OFFLINE v Praze

Aneb nášup zbrusu nových informací z oboru

Na 7. března mě pozvala agentura KOFEIN na akci PPC OFFLINE do pražského divadla ROYAL. Jak již z názvu vyplývá, bylo jasné, že přednášky nebudou klouzat po povrchu, ale půjde víc do hlouby – co jiného také čekat, když se na akci sejde víc jak sto kvalitních PPCkářů :)

Velmi mě překvapily přednášky profíků z Heureky, Mallu i Googlu. Je opravdu přínosné vidět, jak se řeší PPC kampaně ve velkých firmách, kde reklamní účty nejsou jen o pár sestavách a jednom směru strategie.

A o čem tedy první letošní PPC OFFLINE byl?

  1. Využití Ads 360
  2. Rozdíly mezi pozorovacími publiky, tématy a zájmy
  3. DSA aneb s feedem to jde jako po másle
  4. Atribuční modely a další

Kromě toho bylo skvělé si popovídat s lidmi z Kofeinu, protože na vzájemnou spolupráci velmi rád vzpomínám a často je zmiňuji jako vzor fungování mezi klientem a agenturou.

Technické a hloubkové PPC

Sečteno, podtrženo: obsah přednášek byl pro mě velice užitečný. Člověku z oboru takové setkání profesionálů otevře oči, ukáže, co je nového, a nabije elánem, jak nové informace zužitkovat. Letošní zahájení seminářů, školení a workshopů tedy dopadlo na jedničku.

Blog o online marketingu

Knihovna reklam

Podívejte se na nový inspirativní katalog reklam. 
Google Ads

Více o knihovně

Vložte názor k článku: Jak jsem si užil PPC OFFLINE v Praze

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Předstíraná identita nevěstí nic dobrého

    Předstíraná identita nevěstí nic dobrého

    Porušení zásad pro reklamy trestá Google tvrdě

    ZOBRAZIT
  • Jak spravovat PPC kampaně svépomocí?

    Jak spravovat PPC kampaně svépomocí?

    Na co si dát pozor a kdy je čas obrátit se na odborníka

    ZOBRAZIT
  • Jak dopadla letošní vánoční sezóna?

    Jak dopadla letošní vánoční sezóna?

    Covid-19 zajímavě zamíchal s kartami

    ZOBRAZIT