Stiskni enter nebo vyhledávání zruš pomocí tlačítka esc.

Jak jsem si užil PPC OFFLINE v Praze
  0

Jak jsem si užil PPC OFFLINE v Praze

Aneb nášup zbrusu nových informací z oboru

Na 7. března mě pozvala agentura KOFEIN na akci PPC OFFLINE do pražského divadla ROYAL. Jak již z názvu vyplývá, bylo jasné, že přednášky nebudou klouzat po povrchu, ale půjde víc do hlouby – co jiného také čekat, když se na akci sejde víc jak sto kvalitních PPCkářů :)

Velmi mě překvapily přednášky profíků z Heureky, Mallu i Googlu. Je opravdu přínosné vidět, jak se řeší PPC kampaně ve velkých firmách, kde reklamní účty nejsou jen o pár sestavách a jednom směru strategie.

A o čem tedy první letošní PPC OFFLINE byl?

  1. Využití Ads 360
  2. Rozdíly mezi pozorovacími publiky, tématy a zájmy
  3. DSA aneb s feedem to jde jako po másle
  4. Atribuční modely a další

Kromě toho bylo skvělé si popovídat s lidmi z Kofeinu, protože na vzájemnou spolupráci velmi rád vzpomínám a často je zmiňuji jako vzor fungování mezi klientem a agenturou.

Technické a hloubkové PPC

Sečteno, podtrženo: obsah přednášek byl pro mě velice užitečný. Člověku z oboru takové setkání profesionálů otevře oči, ukáže, co je nového, a nabije elánem, jak nové informace zužitkovat. Letošní zahájení seminářů, školení a workshopů tedy dopadlo na jedničku.

Vložit názor k článku: Jak jsem si užil PPC OFFLINE v Praze

Nápověda k heslu: Kolik je 3+6 (napište slovy).