08 / 03 / 2019
Jak jsem si užil PPC OFFLINE v Praze
Aneb nášup zbrusu nových informací z oboru
Na 7. března mě pozvala agentura KOFEIN na akci PPC OFFLINE do pražského divadla ROYAL. Jak již z názvu vyplývá, bylo jasné, že přednášky nebudou klouzat po povrchu, ale půjde víc do hlouby – co jiného také čekat, když se na akci sejde víc jak sto kvalitních PPCkářů :)
Velmi mě překvapily přednášky profíků z Heureky, Mallu i Googlu. Je opravdu přínosné vidět, jak se řeší PPC kampaně ve velkých firmách, kde reklamní účty nejsou jen o pár sestavách a jednom směru strategie.
A o čem tedy první letošní PPC OFFLINE byl?
- Využití Ads 360
- Rozdíly mezi pozorovacími publiky, tématy a zájmy
- DSA aneb s feedem to jde jako po másle
- Atribuční modely a další
Kromě toho bylo skvělé si popovídat s lidmi z Kofeinu, protože na vzájemnou spolupráci velmi rád vzpomínám a často je zmiňuji jako vzor fungování mezi klientem a agenturou.
Technické a hloubkové PPC
Sečteno, podtrženo: obsah přednášek byl pro mě velice užitečný. Člověku z oboru takové setkání profesionálů otevře oči, ukáže, co je nového, a nabije elánem, jak nové informace zužitkovat. Letošní zahájení seminářů, školení a workshopů tedy dopadlo na jedničku.
Sdílet článek na
Vložte názor k článku: Jak jsem si užil PPC OFFLINE v Praze
A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:
Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)