Jak stanovit cíle v reklamní kampani?

Marek Wiener 12 / 11 / 2020

Hodnocení: 0 ×

Jak stanovit cíle v reklamní kampani?

A jak je využít v praxi?

Každá reklamní strategie by měla obsahovat jasný cíl. Což není nic nového, protože když chceme vytvořit firemní strategii, potřebujeme znát obchodní cíle společnosti. Na jejich základě pak můžeme vytvářet cíle jednotlivých reklamních kampaní, které se od hlavního cíle samozřejmě mohou lišit. A protože mi toto téma přijde velmi zajímavé, předkládám vám níže inspiraci a přehled cílů pro některá odvětví. 

Kampaně pro e-shop i další oblasti

Mezi standardní známé cíle v e-commerce patří zejména vyhledávání, registrace, kontaktování, uplatňování kuponů, přechod k vyplnění platebních údajů nebo rovnou dokončení objednávky. Podívejte se ale i na další obory, kde se samozřejmě objevují jisté odlišnosti.
 
Například v oblasti vzdělávání můžete jako hlavní cíl považovat dokončení výukového programu nebo postup na vyšší úroveň. Zajímavé může být i řešení cílů v mobilní aplikaci. Tam mě obzvlášť zajímá registrace nebo přihlášení, první spuštění či nákup předplatného. 
A potom již nespecifikované a další univerzální cíle jako interakce se speciálním obsahem typu audio/video, volání na telefon, odeslání formuláře, zaregistrování kreditní karty, vyplnění profilu, aktivita po delší nečinnosti, pozvání uživatelů, přidání položky do oblíbených (na seznam přání) a další.

Zase ty cíle

Cíl každé kampaně by měl být jasně definovaný, protože díky němu můžete dosáhnout hlavního cíle vaší společnosti. Nezapomínejte, že nemusíte vždy mít vytvořený jen jeden cíl v rámci reklamních kampaní. Osvědčilo se mi, když se v rámci marketingu a stanovení jednotlivých kampaní zvolí hned několik různých strategií – například remarketingové kampaně e-shopu provozuji nejen se strategií na nákup, ale i se strategií na přidávání do košíku nebo zobrazení určitého obsahu uživateli, který na něm stráví více času.
 
Stanovení cílů a jejich sofistikované používání ve vašem reklamním účtu považuji za jedno z nejdůležitějších marketingových „umění“ v rámci správy reklamních kanálů, tak se nad tímto tématem zkuste také hlouběji zamyslet, jistě vám to přinese kýžené ovoce.

Blog o online marketingu

Školení online

Využijte možnost školení online formou (spojení přes Meet nebo Skype). Podívejte se na aktuální nabídku a termíny školení online marketingu.

Více o Digi školení

Vložte názor k článku: Jak stanovit cíle v reklamní kampani?

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Zajímavá PPC doporučení pro Google Ads

    Zajímavá PPC doporučení pro Google Ads

    Náramně se hodí při správě kampaní

    ZOBRAZIT
  • Výpočet nákladů na prvního zákazníka v praxi

    Výpočet nákladů na prvního zákazníka v praxi

    Ideální pro začátky v e-commerce

    ZOBRAZIT
  • Google AdWords nově jako Google Ads

    Google AdWords nově jako Google Ads

    Nový kabát, více funkcí

    ZOBRAZIT