Co mě nejčastěji zajímá při práci s klienty?

Marek Wiener 04 / 10 / 2019

Hodnocení: 0 ×

Co mě nejčastěji zajímá při práci s klienty?

Tipy, jak nejlépe využít XML feedy

Často se při práci pro klienty setkávám s různými nešvary. Nemyslím to nijak ve zlém, vím, že jsou vytíženi, ale na určité věci se při správě kampaní potřebuji spolehnout. Abych mohl dělat svou práci co nejlépe, jsou pro mě důležité z pohledu správy PPC a zbožových srovnávačů níže uvedené oblasti:

  • Nové produkty
  • Marže produktů

Jedná se o zcela zásadní témata, která mě zajímají, jak u nových klientů, tak u těch stávajících. Samozřejmě „tahat" z klientů tyto informace není nic příjemného, protože k tomu je potřeba pravidelná spolupráce a určitá míra důvěry, ale v době automatizace marketingu to dnes už bohužel nejde.

Nové produkty a Bidding Fox

Vkládání nových produktů vyžaduje určitou investici. Pro tuto oblast musíte mít aktivní aplikaci Bidding Fox od Mergada. Tento nástroj můžete využít i na další aktivity, ale v této situaci se vám hodí na export produktů. Bidding Fox totiž nově umí tvrdé URL odkazy, takže si budete moci pravidelně stahovat produkty v CSV formátu do Google Sheetu a nastavit si v tabulce automatický update vzorců. Díky tomu se vám bude denně tabulka aktualizovat o nově přidané produkty. Velmi praktická záležitost.

A co marže?

Otázka marže produktů je poměrně citlivá záležitost, nicméně jak jinak lze efektivně řídit náklady na marketing? Nejenže klientům tak mohu stanovit absolutně přesná čísla o tom, jak na tom jejich náklady z historického pohledu jsou, ale také se pak dá lépe uvažovat o propagaci produktů v rámci kampaní a řadit je do logických skupin. Proto doporučuji marži produktů posílat elementem ve feedu a pracovat s ní v dalších nástrojích.

XML feedy nám rozhodně dávají nespočet možností, jak s nimi nakládat, aby nám dobře sloužily. Dobré příklady najdete také přímo na blogu či fóru Mergada, a to od Michala Janíka :)

Blog o online marketingu

Perfektně zvládnutý Facebook a Instagram

Jak na reels a stories
Šablona, jak na Reels a Stories, která dokonale ukazuje principy viditelných ploch.

Více o Reels a Stories

Vložte názor k článku: Co mě nejčastěji zajímá při práci s klienty?

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Na co se zaměřit při provozu e-shopu

    Na co se zaměřit při provozu e-shopu

    ... tak, abychom předem odhalili základní slabiny vašeho e-shopu

    ZOBRAZIT
  • Jak založit první e-shop a nezbláznit se

    Jak založit první e-shop a nezbláznit se

    Tipy pro start v internetovém podnikání

    ZOBRAZIT
  • Znáte modulové e-shopy šité na míru UPgates?

    Znáte modulové e-shopy šité na míru UPgates?

    Zkušenosti a postřehy s moderní e-shopovou platformou

    ZOBRAZIT