04 / 10 / 2019
Co mě nejčastěji zajímá při práci s klienty?
Tipy, jak nejlépe využít XML feedy
Často se při práci pro klienty setkávám s různými nešvary. Nemyslím to nijak ve zlém, vím, že jsou vytíženi, ale na určité věci se při správě kampaní potřebuji spolehnout. Abych mohl dělat svou práci co nejlépe, jsou pro mě důležité z pohledu správy PPC a zbožových srovnávačů níže uvedené oblasti:
- Nové produkty
- Marže produktů
Jedná se o zcela zásadní témata, která mě zajímají, jak u nových klientů, tak u těch stávajících. Samozřejmě „tahat" z klientů tyto informace není nic příjemného, protože k tomu je potřeba pravidelná spolupráce a určitá míra důvěry, ale v době automatizace marketingu to dnes už bohužel nejde.
Nové produkty a Bidding Fox
Vkládání nových produktů vyžaduje určitou investici. Pro tuto oblast musíte mít aktivní aplikaci Bidding Fox od Mergada. Tento nástroj můžete využít i na další aktivity, ale v této situaci se vám hodí na export produktů. Bidding Fox totiž nově umí tvrdé URL odkazy, takže si budete moci pravidelně stahovat produkty v CSV formátu do Google Sheetu a nastavit si v tabulce automatický update vzorců. Díky tomu se vám bude denně tabulka aktualizovat o nově přidané produkty. Velmi praktická záležitost.
A co marže?
Otázka marže produktů je poměrně citlivá záležitost, nicméně jak jinak lze efektivně řídit náklady na marketing? Nejenže klientům tak mohu stanovit absolutně přesná čísla o tom, jak na tom jejich náklady z historického pohledu jsou, ale také se pak dá lépe uvažovat o propagaci produktů v rámci kampaní a řadit je do logických skupin. Proto doporučuji marži produktů posílat elementem ve feedu a pracovat s ní v dalších nástrojích.
XML feedy nám rozhodně dávají nespočet možností, jak s nimi nakládat, aby nám dobře sloužily. Dobré příklady najdete také přímo na blogu či fóru Mergada, a to od Michala Janíka :)
Audit PPC kampaní
A jaké je vaše skóre optimalizace. Požádejte o pomoc nebo si nechte provést kontrolu PPC reklam.
Sdílet článek na
Vložte názor k článku: Co mě nejčastěji zajímá při práci s klienty?
A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:
Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)