14 / 01 / 2021
Znáte simulátor nabídek?
Další pomocná ruka v oblasti PPC
Simulátor nabídek najdete v Google Ads a považuji jej za perfektní nástroj, jak získat povědomí o tom, co může udělat s vaším inzerátem zvýšení cenové nabídky za kliknutí, tedy s výsledky kliknutí i rozpočtem.
Pro názornost jsem připravil dva screenshoty, které ukazují vhodný příklad, kdy a za jakých okolností simulátor používat. Náhled s lineárním grafem ukazuje velmi dobrý výhled při zvýšení cen za kliknutí. Na náhledu bez nárůstu v čase je potom zřejmé, že zvýšení nabídek není moc vhodné, protože vám prakticky nic nepřinese.
Simulátor nabídek je z mého pohledu fajn pomocník a hledejte ho v hlavním přehledu reklamních kampaní nebo sestav hned vedle rozpočtu. V případě sestavy se nachází ve sloupci výchozí maximální CPC. Mějte ale na paměti, že simulátor nabídek není k dispozici vždy. Záleží na dostatku údajů o výkonu z poslední doby.
Sdílet článek na
Vložte názor k článku: Znáte simulátor nabídek?
A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:
Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)