Znáte simulátor nabídek?

Marek Wiener 14 / 01 / 2021

Hodnocení: 0 ×

Znáte simulátor nabídek?

Další pomocná ruka v oblasti PPC

Simulátor nabídek najdete v Google Ads a považuji jej za perfektní nástroj, jak získat povědomí o tom, co může udělat s vaším inzerátem zvýšení cenové nabídky za kliknutí, tedy s výsledky kliknutí i rozpočtem. 

Pro názornost jsem připravil dva screenshoty, které ukazují vhodný příklad, kdy a za jakých okolností simulátor používat. Náhled s lineárním grafem ukazuje velmi dobrý výhled při zvýšení cen za kliknutí. Na náhledu bez nárůstu v čase je potom zřejmé, že zvýšení nabídek není moc vhodné, protože vám prakticky nic nepřinese.


 
Simulátor nabídek je z mého pohledu fajn pomocník a hledejte ho v hlavním přehledu reklamních kampaní nebo sestav hned vedle rozpočtu. V případě sestavy se nachází ve sloupci výchozí maximální CPC. Mějte ale na paměti, že simulátor nabídek není k dispozici vždy. Záleží na dostatku údajů o výkonu z poslední doby.

Blog o online marketingu

Perfektně zvládnutý Facebook a Instagram

Jak na reels a stories
Šablona, jak na Reels a Stories, která dokonale ukazuje principy viditelných ploch.

Více o Reels a Stories

Vložte názor k článku: Znáte simulátor nabídek?

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Firemní maskoti

    Firemní maskoti

    Vlastní maskot pomůže vylepšit váš marketing

    ZOBRAZIT
  • Proč se zajímat o Google Consent Mode v2?

    Proč se zajímat o Google Consent Mode v2?

    Povinná novinka pro personalizovanou reklamu

    ZOBRAZIT
  • Analýza české e-commerce v roce 2023

    Analýza české e-commerce v roce 2023

    Heureka se podívala na zoubek našemu online trhu

    ZOBRAZIT