Víte, jak na skutečnou viditelnost PPC reklam

Marek Wiener 20 / 05 / 2022

Hodnocení: 0 ×
  • Podcast
  • 0:00
  • --:--

Víte, jak na skutečnou viditelnost PPC reklam

Dosáhněte slušného skóre Zobrazení

V posledních týdnech jsem se přesvědčil, že jako PPC specialista mám stále různé možnosti, jak získávat zkušenosti v oblasti reklamních systémů. Ověřil jsem si to zejména s klienty, u kterých jsem potřeboval reálně vidět vyhledávací PPC reklamu a musel si hrát s jinými ukazateli než je jen klasické zobrazení, proklik či CTR inzerátů.

Být opravdu vidět

Pokud chcete být s reklamou ve vyhledávací sítí Google Ads skutečně vidět, určitě by vás měly zajímat metriky Zobrazení zcela nahoře a Zobrazení nahoře, což jsou nejzásadnější čísla pro další optimalizaci viditelnosti reklam. Už dlouho tedy neplatí, že v Ads sledujete jen průměrnou pozici. Pro méně znalé v této problematice připomenu, že zobrazení reklam můžete sledovat nejen nahoře ve třech nebo čtyřech pozicích, ale i ve spodní části stránky, popřípadě na dalších podstránkách. Kromě toho – pokud už jste vyobrazeni nahoře, bude vás zcela jistě zajímat, jestli jste skutečně první a v jakém podílu během dne. A právě proto se znovu vracím k metrikám, které se v angličtině nazývají Impression (Absolute Top) % nebo Impression (Top) % , které jsou v této oblasti velkým pomocníkem.

Co ještě může ve viditelnosti reklam pomoci?

Určitě se zaměřte na sílu inzerátu. Tu rozhodně zlepšíte relevantními nadpisy i popisy vzhledem ke klíčovým slovům. Pozor ale na relevantní cílovou stránku, ta je nutnost. Pokud máte tyto základní sounáležitosti v pořádku, doporučuji sledovat skóre kvality inzerátu, které vám případně i napoví, co je dál potřeba řešit, například informace ohledně omezení reklamy na základě zásad služby Google Ads a podobně. Pokud se s nějakým omezením setkáte, máte ještě možnost reklamu odvolat nebo rovnou provést to, o co vás Google žádá, a následně požádat o ruční kontrolu.

Dosahovat pěkného skóre Zobrazení zcela nahoře a Zobrazení nahoře bývá poměrně oříšek. Pro pokročilé řešení doporučuji využívat strategii kampaně s cílovým podílem zobrazení, zadat váš cíl, abyste dosáhli požadovaných hodnot automatickým biddingem. Připravte se však, že při této strategii se s největší pravděpodobností zvedne průměrná cena za proklik a bude pro vás důležité hlídat i dostatečný celkový rozpočet, aby kampaň naplňovala vaše očekávání.

Blog o online marketingu

10x NE pro správnou tvorbu PPC kampaní

Google Ads
Nasajte tipy a inspiraci od profesionálů.

Zobrazit tipy

Vložte názor k článku: Víte, jak na skutečnou viditelnost PPC reklam

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • HTML5 formáty brzy také v Skliku!

    HTML5 formáty brzy také v Skliku!

    Novinky ze světa vizuální reklamy

    ZOBRAZIT
  • Jak spravovat PPC kampaně svépomocí?

    Jak spravovat PPC kampaně svépomocí?

    Na co si dát pozor a kdy je čas obrátit se na odborníka

    ZOBRAZIT
  • Když se PPC reklamám nedaří…

    Když se PPC reklamám nedaří…

    Nebojte se a experimentujte!

    ZOBRAZIT