20 / 05 / 2022
- Podcast
- 0:00
-
- --:--
-
Víte, jak na skutečnou viditelnost PPC reklam
Dosáhněte slušného skóre Zobrazení
V posledních týdnech jsem se přesvědčil, že jako PPC specialista mám stále různé možnosti, jak získávat zkušenosti v oblasti reklamních systémů. Ověřil jsem si to zejména s klienty, u kterých jsem potřeboval reálně vidět vyhledávací PPC reklamu a musel si hrát s jinými ukazateli než je jen klasické zobrazení, proklik či CTR inzerátů.
Být opravdu vidět
Pokud chcete být s reklamou ve vyhledávací sítí Google Ads skutečně vidět, určitě by vás měly zajímat metriky Zobrazení zcela nahoře a Zobrazení nahoře, což jsou nejzásadnější čísla pro další optimalizaci viditelnosti reklam. Už dlouho tedy neplatí, že v Ads sledujete jen průměrnou pozici. Pro méně znalé v této problematice připomenu, že zobrazení reklam můžete sledovat nejen nahoře ve třech nebo čtyřech pozicích, ale i ve spodní části stránky, popřípadě na dalších podstránkách. Kromě toho – pokud už jste vyobrazeni nahoře, bude vás zcela jistě zajímat, jestli jste skutečně první a v jakém podílu během dne. A právě proto se znovu vracím k metrikám, které se v angličtině nazývají Impression (Absolute Top) % nebo Impression (Top) % , které jsou v této oblasti velkým pomocníkem.
Co ještě může ve viditelnosti reklam pomoci?
Určitě se zaměřte na sílu inzerátu. Tu rozhodně zlepšíte relevantními nadpisy i popisy vzhledem ke klíčovým slovům. Pozor ale na relevantní cílovou stránku, ta je nutnost. Pokud máte tyto základní sounáležitosti v pořádku, doporučuji sledovat skóre kvality inzerátu, které vám případně i napoví, co je dál potřeba řešit, například informace ohledně omezení reklamy na základě zásad služby Google Ads a podobně. Pokud se s nějakým omezením setkáte, máte ještě možnost reklamu odvolat nebo rovnou provést to, o co vás Google žádá, a následně požádat o ruční kontrolu.
Tip: Cp jsou PPC reklamy a jak mohou pomoc vašemu podnikání?
Dosahovat pěkného skóre Zobrazení zcela nahoře a Zobrazení nahoře bývá poměrně oříšek. Pro pokročilé řešení doporučuji využívat strategii kampaně s cílovým podílem zobrazení, zadat váš cíl, abyste dosáhli požadovaných hodnot automatickým biddingem. Připravte se však, že při této strategii se s největší pravděpodobností zvedne průměrná cena za proklik a bude pro vás důležité hlídat i dostatečný celkový rozpočet, aby kampaň naplňovala vaše očekávání.
Audit PPC kampaní
A jaké je vaše skóre optimalizace. Požádejte o pomoc nebo si nechte provést kontrolu PPC reklam.
Sdílet článek na
Vložte názor k článku: Víte, jak na skutečnou viditelnost PPC reklam
A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:
Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)