Novinky z Heureky: párování a bidding

Marek Wiener 15 / 05 / 2022

Hodnocení: 0 ×
  • Podcast
  • 0:00
  • --:--

Novinky z Heureky: párování a bidding

Ochutnejte čerstvě upečené nástroje

Oblíbený zbožový srovnávač a nákupní portál Heureka nedávno představil hned několik novinek. A my se podíváme na tu nejzajímavější. V Heurece totiž máte nyní možnost aktivovat si nástroje na párování kategorií a produktů a Simple bidding. 

Objevte nové možnosti

Párovací novinka vám prolustruje vaše současné produktové portfolio v XML feedu a následně doporučí možnosti napárování na již vytvořené Heureka karty. Během praxe jsem si všiml, že nástroj funguje dobře, pokud jsou vyplněné EAN kódy. Ale může se přihodit, že přestože EAN kód uvedete, produkt se spárovat nemusí. Nejčastější příčinou může být špatně uvedená kategorie. Daný produkt však lze manuálně dopárovat. Také oceňuji, že se zobrazují náhledy zboží, takže si lehce uděláte představu o tom, zda je to skutečně Heureka karta, kterou hledáte.
Párování také zahrnuje pomocníka na zatřídění kategorií. Tato vychytávka se už hodně přibližuje Mergadu – máte tedy možnost svoje kategorie napárovat na ty „heurekové“.

Simple bidding na Heurece

Tady přišlo trochu zklamání. Simple bidding zkouším zatím krátce, ale vzhledem k velmi jednoduchému nastavení mi přijde zatím nepoužitelný. Můžete si určit maximální utracenou částku za měsíc a PNO, kterého chcete dosahovat. Bohužel nastavení probíhá plošně a navíc postupem času, kdy nástroj u jednoho klienta testuji, se ukázalo, že si je Heureka dokonce schopna vybrat jen zrnko produktů k párování, což značně znemožňuje nějaké další nastavení biddingu.

 

Nástroje samozřejmě stále testuji, takže se některé nedokonalosti třeba ještě upraví nebo je využiju s jinými klienty, pro které budou jako ušité. Závěrem jen dodám, že pokud byste se také rádi pustili do testování, tak si v administraci Heureky aktivujte tyto nástroje a vyčkejte na povolení. Ať se vám ve zbožových srovnávačích daří!

Blog o online marketingu

Audit PPC kampaní

Google Ads
A jaké je vaše skóre optimalizace. Požádejte o pomoc nebo si nechte provést kontrolu PPC reklam.

Požádat o audit

Vložte názor k článku: Novinky z Heureky: párování a bidding

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Jak se řadí nabídky ve zbožových srovnávačích Heureka a Zboží.cz

    Jak se řadí nabídky ve zbožových srovnávačích Heureka a Zboží.cz

    Pozor, pozice ovlivňuje mnoho faktorů

    ZOBRAZIT
  • Audity XML feedů pro zbožové srovnávače

    Audity XML feedů pro zbožové srovnávače

    Mějte svoje data pod kontrolou

    ZOBRAZIT
  • Zastavil jsem se na školení Zboží.cz

    Zastavil jsem se na školení Zboží.cz

    A zase jsem si něco nového odnesl

    ZOBRAZIT