10x NE pro správnou tvorbu PPC kampaní

Marek Wiener 27 / 09 / 2022

Hodnocení: 0 ×
  • Podcast
  • 0:00
  • --:--

10x NE pro správnou tvorbu PPC kampaní

Nasajte tipy a inspiraci od profesionálů

PPC kampaně jsou pro klienty často neoblíbenou záležitostí, a to zejména proto, že reklamě a její tvorbě příliš nerozumí nebo se třeba v minulosti spálili při svých pokusech. Sepsal jsem proto pro vás několik zásadních tipů, co při zakládání kampaní, ať už v Google Ads nebo Skliku, určitě nedělejte:

  1. Nepoužívejte u klíčových slov volnou shodu. Pro rozjezd kampaní doporučuji začít s variantou frázové či přesné shody. Docílíte tak toho, že se hned na startu kampaně nevyplýtvá kredit na nevhodné výrazy.
  2. Nepoužívejte partnerské weby ve vyhledávací kampani. Pokud máte omezený denní rozpočet, směrujte jej čistě do vyhledávače Google.
  3. Nemějte jednu kampaň na více zemí. Kampaně tvořte zvlášť na jednotlivé regiony, vyhodnocení vám pak bude dávat větší smysl.
  4. Nespouštějte kampaň na nevhodné weby. Sledujte umístění nebo rovnou vylučte mobilní aplikace, zábavná média a problémové/konspirační weby.
  5. Neinstalujte mobilní aplikaci Google Ads. Ta je ideální pro sledování výkonu nebo jen drobné úpravy. Může se totiž snadno stát, že se v aplikaci snadno ukliknete a uděláte nechtěnou úpravu.
  6. Nezkoušejte některé typy kampaní ve fázi nového účtu. Pro začátek se vyhněte problematickým kampaním, za což považuji jednoduchou obsahovou kampaň a dynamický banner v Skliku, v Google Ads zase Discovery kampaň. Tyto kampaně mají svůj účel a smysl, hodí se ovšem do pokročilejších účtů.
  7. Neuspěchejte chytré strategie. Pokud se v Google Ads zatím neorientujete, chytré strategie odložte na později. Účet potřebuje dostatek konverzí a také vaši zkušenost a orientaci v účtu.
  8. Neměřte atribucí posledního prokliku. V rámci měření konverzí kampaní zkuste raději lineární pohled či měření založené na datech v čase.
  9. Nevyhodnocujte krátké časové intervaly. Není příliš vhodné používat pro vyhodnocení časové období méně jak 7 dní. Vyhnete se tak špatnému pochopení výsledků, např. možné výkyvy konverzí vlivem víkendových či svátečních dní.
  10. Neschvalujte každé doporučení. V Google Ads i Skliku dávejte pozor na doporučení. Ne každé je pro váš účet vhodné, tak se jej nebojte s klidem odmítnout.
Blog o online marketingu

Audit PPC kampaní

Google Ads
A jaké je vaše skóre optimalizace. Požádejte o pomoc nebo si nechte provést kontrolu PPC reklam.

Požádat o audit

Vložte názor k článku: 10x NE pro správnou tvorbu PPC kampaní

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • SWOT analýza může významně ulehčit podnikání

    SWOT analýza může významně ulehčit podnikání

    Graficky přehledný a komplexní pomocník pro váš byznys

    ZOBRAZIT
  • Vánoční pozdrav z onlinu

    Vánoční pozdrav z onlinu

    Ohlédnutí za zajímavým rokem 2020

    ZOBRAZIT
  • Xemel, možná alternativa k Mergadu?

    Xemel, možná alternativa k Mergadu?

    Další nástroj na správu produktových feedů

    ZOBRAZIT