23 / 08 / 2019
Bez letní práce nejsou zimní koláče
Využijte léto k přípravě na nadcházející sezónu
Období dovolených je tady, z čehož vyplývá, že u většiny projektů jsou již prázdninové kampaně, akce a slevy připravené. A na co se vrhnout teď? Ideálně můžete toto období smysluplně využít a zodpovědně se začít připravovat na stěžejní prodejní část roku.
Hlavní prodejní sezóna začíná u většiny obchodníků v říjnu a končí v lednu následujícího roku. U dlouhodobých projektů se tedy snažím vždy ohlédnout zpět do roku minulého a zjistit, co se nepovedlo a brát to jako cennou zkušenost do budoucna. U jednoho e-shopu se mi třeba nepodařilo získat Heureka certifikát nebo zprovoznit dynamický remarketing na Facebooku. A proto mám teď zcela jasno, že to tentokrát musí vyjít na jedničku.
Vhodný čas na průběžnou kontrolu kanálů
Letní měsíce dále využívám pro analýzu všech provozovaných kanálů. Doporučuji například projít recenze nejen na vašem webu, ale i další zpětné vazby (na Facebooku, Heurece, Firmy.cz apod.). Zkrátka postavit svůj e-shop či jiný projekt na startovní čáru před novým prodejním obdobím.
A co můžete udělat ještě navíc? Zkuste promyslet, kterým směrem se můžete vydat během podzimní či vánoční sezóny. Níže máte ode mě pár tipů:
- získat Heureka certifikát Ověřeno zákazníky
- oslovit starší neaktivní zákazníky a nabídnout jim slevou nebo jinou výhodu
- rozšířit zákaznickou podporu
- svůj odpovědný přístup můžete podpořit certifikátem APEK (Asociace pro elektronickou komerci)
- zaměřit se na off-line marketing v charitativní oblasti
- aktivně fungovat na sociálních sítích jako Facebook či Instagram
Berte tedy léto jako načerpání energie a inspirace na nadcházející hektické období. Najděte si dostatek času si vše v klidu promyslet, zjistěte, kde jsou vaše rezervy, a nastavte si vhodný time management, ať vše funguje tak, jak má.
Sdílet článek na
Vložte názor k článku: Bez letní práce nejsou zimní koláče
A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:
Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)
Komentáře
Petra 25.06.2017 17:38
Dobrý den, můžete mi prosím poradit s nastavením dynamického remarketingu?
Marek – online marketing specialista 29.06.2017 11:27
Dobrý den, ohledně dynamického remarketingu bude asi nejlepší, když se mi ozvete na e-mail. Děkuji