Bez letní práce nejsou zimní koláče

Marek Wiener 23 / 08 / 2019

Hodnocení: 2 ×

Bez letní práce nejsou zimní koláče

Využijte léto k přípravě na nadcházející sezónu

Období dovolených je tady, z čehož vyplývá, že u většiny projektů jsou již prázdninové kampaně, akce a slevy připravené. A na co se vrhnout teď? Ideálně můžete toto období smysluplně využít a zodpovědně se začít připravovat na stěžejní prodejní část roku.

Hlavní prodejní sezóna začíná u většiny obchodníků v říjnu a končí v lednu následujícího roku. U dlouhodobých projektů se tedy snažím vždy ohlédnout zpět do roku minulého a zjistit, co se nepovedlo a brát to jako cennou zkušenost do budoucna. U jednoho e-shopu se mi třeba nepodařilo získat Heureka certifikát nebo zprovoznit dynamický remarketing na Facebooku. A proto mám teď zcela jasno, že to tentokrát musí vyjít na jedničku.  

Vhodný čas na průběžnou kontrolu kanálů

Letní měsíce dále využívám pro analýzu všech provozovaných kanálů. Doporučuji například projít recenze nejen na vašem webu, ale i další zpětné vazby (na Facebooku, Heurece, Firmy.cz apod.). Zkrátka postavit svůj e-shop či jiný projekt na startovní čáru před novým prodejním obdobím.  

A co můžete udělat ještě navíc? Zkuste promyslet, kterým směrem se můžete vydat během podzimní či vánoční sezóny. Níže máte ode mě pár tipů:  

  • získat Heureka certifikát Ověřeno zákazníky
  • oslovit starší neaktivní zákazníky a nabídnout jim slevou nebo jinou výhodu
  • rozšířit zákaznickou podporu
  • svůj odpovědný přístup můžete podpořit certifikátem APEK (Asociace pro elektronickou komerci)
  • zaměřit se na off-line marketing v charitativní oblasti
  • aktivně fungovat na sociálních sítích jako Facebook či Instagram

Berte tedy léto jako načerpání energie a inspirace na nadcházející hektické období. Najděte si dostatek času si vše v klidu promyslet, zjistěte, kde jsou vaše rezervy, a nastavte si vhodný time management, ať vše funguje tak, jak má.

Blog o online marketingu

Knihovna reklam

Podívejte se na nový inspirativní katalog reklam. 
Google Ads

Více o knihovně

Vložte názor k článku: Bez letní práce nejsou zimní koláče

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Marek – online marketing specialista 29.06.2017 11:27

Dobrý den, ohledně dynamického remarketingu bude asi nejlepší, když se mi ozvete na e-mail. Děkuji

Petra 25.06.2017 17:38

Dobrý den, můžete mi prosím poradit s nastavením dynamického remarketingu?

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • V online marketingu AI stále místy pokulhává

    V online marketingu AI stále místy pokulhává

    Hodí se zatím spíš jako dobrý support

    ZOBRAZIT
  • Metoda řízení projektů ve stylu „One man show“

    Metoda řízení projektů ve stylu „One man show“

    Hlavně se nezbláznit a nebát se pomocníků

    ZOBRAZIT
  • Allegro a Kaufland. Co očekávat od nových marketplaces?

    Allegro a Kaufland. Co očekávat od nových marketplaces?

    Další kousek do skládačky ve světě online nákupů

    ZOBRAZIT