Stiskni enter nebo vyhledávání zruš pomocí tlačítka esc.

Google AdWords nově jako Google Ads
  0

Google AdWords nově jako Google Ads

Nový kabát, více funkcí


Nestává se moc často, že by se známá a tolik využívaná služba změnila, ale věřte nebo ne, z Google AdWords je nyní Google Ads.

Doba, kdy se AdWords vysloveně orientoval na textovou reklamu, je pryč. Taky aby ne, vznikl už v roce 2000 a od té doby prošel takovým vývojem, že původní název AdWords přestal být relevantní. V současné době tak už nenabízí jen inzerci formou textových inzerátů ve vyhledávání, ale také reklamu v dalších formátech a kanálech:

  • Vyhledávání
  • Obsahová síť Google zahrnující i službu AdSense
  • Video reklama na YouTube
  • Produktová inzerce v Google Nákupy
  • Inzerce pro mobilní aplikace atd.

Google dokonce v rámci certifikace svých partnerů podle tohoto rozřazení školí a následně vystavuje certifikáty. Pokud tedy poptáváte služby PPC specialisty, tak dnes už nestačí vědět, jestli je, či není certifikovaným partnerem, ale hlavně na jakou oblast se orientuje.

V rámci Google Academy je možné získat tyto certifikace:

  • Základy reklamy v Google Ads
  • Google Ads pro mobily
  • Google Ads pro video
  • Nákupy Google
  • Obsahová síť Google
  • Vyhledávací síť Google

Myslím, že Google tímto rozšířením pole působnosti vše efektivně vyřešil. Zřejmě byl problém nastavit jednotný certifikovaný systém a zároveň jej udržovat aktuální při tak rychlém vývoji a separované nabídce. Tato aktualizace je navíc výhodná i pro zákazníka, který si tak může specializaci PPCčkáře lehce ověřit.
 

Vložit názor k článku: Google AdWords nově jako Google Ads

Nápověda k heslu: Kolik je 3+6 (napište slovy).