22 / 08 / 2018
Google AdWords nově jako Google Ads
Nový kabát, více funkcí
Nestává se moc často, že by se známá a tolik využívaná služba změnila, ale věřte nebo ne, z Google AdWords je nyní Google Ads.
Doba, kdy se AdWords vysloveně orientoval na textovou reklamu, je pryč. Taky aby ne, vznikl už v roce 2000 a od té doby prošel takovým vývojem, že původní název AdWords přestal být relevantní. V současné době tak už nenabízí jen inzerci formou textových inzerátů ve vyhledávání, ale také reklamu v dalších formátech a kanálech:
- Vyhledávání
- Obsahová síť Google zahrnující i službu AdSense
- Video reklama na YouTube
- Produktová inzerce v Google Nákupy
- Inzerce pro mobilní aplikace atd.
Google dokonce v rámci certifikace svých partnerů podle tohoto rozřazení školí a následně vystavuje certifikáty. Pokud tedy poptáváte služby PPC specialisty, tak dnes už nestačí vědět, jestli je, či není certifikovaným partnerem, ale hlavně na jakou oblast se orientuje.
V rámci Google Academy je možné získat tyto certifikace:
- Základy reklamy v Google Ads
- Google Ads pro mobily
- Google Ads pro video
- Nákupy Google
- Obsahová síť Google
- Vyhledávací síť Google
Myslím, že Google tímto rozšířením pole působnosti vše efektivně vyřešil. Zřejmě byl problém nastavit jednotný certifikovaný systém a zároveň jej udržovat aktuální při tak rychlém vývoji a separované nabídce. Tato aktualizace je navíc výhodná i pro zákazníka, který si tak může specializaci PPCčkáře lehce ověřit.
Audit PPC kampaní
A jaké je vaše skóre optimalizace. Požádejte o pomoc nebo si nechte provést kontrolu PPC reklam.
Sdílet článek na
Vložte názor k článku: Google AdWords nově jako Google Ads
A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:
Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)