Halloween – dobrý marketingový nástroj

Marek Wiener 30 / 10 / 2020

Hodnocení: 0 ×

Halloween – dobrý marketingový nástroj

20 inspirativních kreativ

S koncem října přichází americký svátek jménem Halloween. Halloween se slaví v noci z 31. října do východu slunce 1. listopadu a je oblíbený zejména v Americe. U nás se svátek začal slavit až po revoluci, ale i dnes je u některých považován za marketingový den. Halloween má svůj styl a to zejména u mladé generace. Mladí lidé jsou více přístupnější a dovedou se i kreativně účastnit, vytvářet kostýmy, výzdoby ve svém okolí apod.

Halloween jako marketingový tah

Halloween je dobrým marketingovým nástrojem před Vánoci, kdy se zrovna nic moc zajímavého neděje. K článku přikládám 20 kreativních plakátů, které by vás mohly zaujmout :)

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

Blog o online marketingu

Školení online

Využijte možnost školení online formou (spojení přes Meet nebo Skype). Podívejte se na aktuální nabídku a termíny školení online marketingu.

Více o Digi školení

Vložte názor k článku: Halloween – dobrý marketingový nástroj

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Jak nejlépe komunikovat s klientem?

    Jak nejlépe komunikovat s klientem?

    Tak, aby práce přínosně odsýpala

    ZOBRAZIT
  • Tipy pro založení dropshippingového e-shopu

    Tipy pro založení dropshippingového e-shopu

    Jednoduché obchodování bez vlastního skladu

    ZOBRAZIT
  • 4 tipy, proč věřit online reklamě

    4 tipy, proč věřit online reklamě

    Nebojte se online reklamy a vyzkoušejte její sílu

    ZOBRAZIT