Automatická pravidla v Google Ads Hodnocení: 0 ×

Automatická pravidla v Google Ads

Ulehčí vám správu kampaní

Každý PPC specialista se snaží zorganizovat svoji práci tak, aby při řízení kampaní věnoval prioritně svůj čas důležitým oblastem. A pro optimalizaci práce dobře slouží funkce automatická pravidla Google Ads (existují ale však i další nástroje jako je Sklik apod.).

Jak používat automatická pravidla?

  • Řízení PNO (podíl nákladů na obratu) – můžete si nadefinovat takové pravidlo, které detekuje maximální povolenou hranici PNO. Následně se začnou na pozadí provádět úkony, aby PNO pokleslo, např. se v problémové kampani s vysokým PNO sníží cena za klik.
  • Automatické vypnutí kampaně – zajímavé využití zejména ve vánočním období. Rád tuto funkci používám, protože by bylo přeci jen smutné si na Štědrý den sednout ke kampaním.
  • Zvýšit cenu CPC – nastavte si, pokud nějaké konkrétní dealy vykážou více konverzí, automaticky se jim navýší rozpočty nebo cena za klik.

Nejvíce ale oceňuji pravidlo, které lze aplikovat v situaci, kde máte problém s „podivně“ velkou útratou. Může se stát, že se účet dlouhodobě chová naprosto v pořádku a pak z ničeho nic výdaje vystřelí. V takovém případě si nastavte, že se kampaň nebo daná sestava automaticky zastaví, a nenadělá tak ještě více škody.

Automatická pravidla mohou být skvělým pomocníkem pro správu PPC kampaní. Reálně si vytvořte takovou kombinaci pravidel, abyste třeba během vaší dovolené nemuseli do ničeho zasahovat. A to se vyplatí, nemyslíte?

Vložte názor k článku: Automatická pravidla v Google Ads

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2019 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Zajímavá PPC doporučení pro Google Ads

    Zajímavá PPC doporučení pro Google Ads

    Náramně se hodí při správě kampaní

    ZOBRAZIT
  • Jak jsem si užil PPC OFFLINE v Praze

    Jak jsem si užil PPC OFFLINE v Praze

    Aneb nášup zbrusu nových informací z oboru

    ZOBRAZIT
  • Google AdWords nově jako Google Ads

    Google AdWords nově jako Google Ads

    Nový kabát, více funkcí

    ZOBRAZIT