Stiskni enter nebo vyhledávání zruš pomocí tlačítka esc.

Automatická pravidla v Google Ads
  0

Automatická pravidla v Google Ads

Ulehčí vám správu kampaní


Každý PPC specialista se snaží zorganizovat svoji práci tak, aby při řízení kampaní věnoval prioritně svůj čas důležitým oblastem. A pro optimalizaci práce dobře slouží funkce automatická pravidla Google Ads (existují ale však i další nástroje jako je Sklik apod.).

Jak používat automatická pravidla?

  • Řízení PNO (podíl nákladů na obratu) – můžete si nadefinovat takové pravidlo, které detekuje maximální povolenou hranici PNO. Následně se začnou na pozadí provádět úkony, aby PNO pokleslo, např. se v problémové kampani s vysokým PNO sníží cena za klik.
  • Automatické vypnutí kampaně – zajímavé využití zejména ve vánočním období. Rád tuto funkci používám, protože by bylo přeci jen smutné si na Štědrý den sednout ke kampaním.
  • Zvýšit cenu CPC – nastavte si, pokud nějaké konkrétní dealy vykážou více konverzí, automaticky se jim navýší rozpočty nebo cena za klik.

Nejvíce ale oceňuji pravidlo, které lze aplikovat v situaci, kde máte problém s „podivně“ velkou útratou. Může se stát, že se účet dlouhodobě chová naprosto v pořádku a pak z ničeho nic výdaje vystřelí. V takovém případě si nastavte, že se kampaň nebo daná sestava automaticky zastaví, a nenadělá tak ještě více škody.

Automatická pravidla mohou být skvělým pomocníkem pro správu PPC kampaní. Reálně si vytvořte takovou kombinaci pravidel, abyste třeba během vaší dovolené nemuseli do ničeho zasahovat. A to se vyplatí, nemyslíte?

Vložit názor k článku: Automatická pravidla v Google Ads

Nápověda k heslu: Kolik je 3+6 (napište slovy).