
17 / 08 / 2018
Automatická pravidla v Google Ads
Ulehčí vám správu kampaní
Každý PPC specialista se snaží zorganizovat svoji práci tak, aby při řízení kampaní věnoval prioritně svůj čas důležitým oblastem. A pro optimalizaci práce dobře slouží funkce automatická pravidla Google Ads (existují ale však i další nástroje jako je Sklik apod.).
Jak používat automatická pravidla?
- Řízení PNO (podíl nákladů na obratu) – můžete si nadefinovat takové pravidlo, které detekuje maximální povolenou hranici PNO. Následně se začnou na pozadí provádět úkony, aby PNO pokleslo, např. se v problémové kampani s vysokým PNO sníží cena za klik.
- Automatické vypnutí kampaně – zajímavé využití zejména ve vánočním období. Rád tuto funkci používám, protože by bylo přeci jen smutné si na Štědrý den sednout ke kampaním.
- Zvýšit cenu CPC – nastavte si, pokud nějaké konkrétní dealy vykážou více konverzí, automaticky se jim navýší rozpočty nebo cena za klik.
Nejvíce ale oceňuji pravidlo, které lze aplikovat v situaci, kde máte problém s „podivně“ velkou útratou. Může se stát, že se účet dlouhodobě chová naprosto v pořádku a pak z ničeho nic výdaje vystřelí. V takovém případě si nastavte, že se kampaň nebo daná sestava automaticky zastaví, a nenadělá tak ještě více škody.
Automatická pravidla mohou být skvělým pomocníkem pro správu PPC kampaní. Reálně si vytvořte takovou kombinaci pravidel, abyste třeba během vaší dovolené nemuseli do ničeho zasahovat. A to se vyplatí, nemyslíte?
Sdílet článek na
Vložte názor k článku: Automatická pravidla v Google Ads
A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:
Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)