Jaký byl rok 2018? Hodnocení: 0 ×

Jaký byl rok 2018?

Hektický, ale úspěšný

Je tu prosinec a jako každoročně nastává čas si trochu zabilancovat. Musím uznat, že rok 2018 byl hodně hektický a byl jsem tak zavalený prací, že se na mnoho tematických článků vůbec nedostalo, protože jsem musel věnovat čas klientům a psaní blogu jsem občas musel upozadit.

Mezi letošní nejžhavější témata patřilo GDPR a školení online marketingu. K nejzajímavějším článkům byla recenze na Favi.cz, kde se mi dokonce ozvalo i jejich obchodní oddělení. Taktéž se mezi oblíbenci objevil text o Google Analytics, dále dost zaujal článek o tom, jak nejlépe nastavit zbožový srovnávač Zboží.cz.
Jsem velice rád, že vás témata článků nadchla a že se mi ozvali lidé ze společností, o kterých jsem psal – nejen tedy z Favi, ale třeba i z PPCBee.

Návštěvnost blogu

Ta se sice výrazně nepohnula, ale to nepovažuji za mínus. 2% vzestup není špatný, navíc se držím svého motta: „k lepším výsledkům pěkně postupně“. Ani v roce 2018 nezklamalo organické hledání, naopak sociální sítě na tom byly hůře. Nad nimi se budu muset v budoucnu zamyslet. Doposud se mi podařilo zveřejnit přes 150 odborných marketingových článků, z toho letos 52, což vychází na jeden článek týdně.

Nezapomeňte, že můžete odebírat můj newsletter, který vám jednou měsíčně přistane do vaší e-mailové schránky, a já pro vás vyberu top články od posledního zaslání. Taktéž si ale můžete nastavit témata, které vás zajímají, obsah zpravodaje jim přizpůsobím.

Děkuji za přízeň a přeji vám pohodové svátky vánoční.
Marek Wiener

Vložte názor k článku: Jaký byl rok 2018?

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2019 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Slevové promo kódy stále letí

    Slevové promo kódy stále letí

    Vyzkoušejte nový způsob reklamy

    ZOBRAZIT
  • Jak vypadá současný affiliate marketing

    Jak vypadá současný affiliate marketing

    A kdy má cenu jej zkoušet?

    ZOBRAZIT
  • Efektivita poptávkového systému

    Efektivita poptávkového systému

    Efektivní použití poptávkových formulářů na webu

    ZOBRAZIT