Jaký byl rok 2018?

Marek Wiener 18 / 12 / 2018

Hodnocení: 0 ×

Jaký byl rok 2018?

Hektický, ale úspěšný

Je tu prosinec a jako každoročně nastává čas si trochu zabilancovat. Musím uznat, že rok 2018 byl hodně hektický a byl jsem tak zavalený prací, že se na mnoho tematických článků vůbec nedostalo, protože jsem musel věnovat čas klientům a psaní blogu jsem občas musel upozadit.

Mezi letošní nejžhavější témata patřilo GDPR a školení online marketingu. K nejzajímavějším článkům byla recenze na Favi.cz, kde se mi dokonce ozvalo i jejich obchodní oddělení. Taktéž se mezi oblíbenci objevil text o Google Analytics, dále dost zaujal článek o tom, jak nejlépe nastavit zbožový srovnávač Zboží.cz.
Jsem velice rád, že vás témata článků nadchla a že se mi ozvali lidé ze společností, o kterých jsem psal – nejen tedy z Favi, ale třeba i z PPCBee.

Návštěvnost blogu

Ta se sice výrazně nepohnula, ale to nepovažuji za mínus. 2% vzestup není špatný, navíc se držím svého motta: „k lepším výsledkům pěkně postupně“. Ani v roce 2018 nezklamalo organické hledání, naopak sociální sítě na tom byly hůře. Nad nimi se budu muset v budoucnu zamyslet. Doposud se mi podařilo zveřejnit přes 150 odborných marketingových článků, z toho letos 52, což vychází na jeden článek týdně.

Nezapomeňte, že můžete odebírat můj newsletter, který vám jednou měsíčně přistane do vaší e-mailové schránky, a já pro vás vyberu top články od posledního zaslání. Taktéž si ale můžete nastavit témata, které vás zajímají, obsah zpravodaje jim přizpůsobím.

Děkuji za přízeň a přeji vám pohodové svátky vánoční.
Marek Wiener

Blog o online marketingu

Audit PPC účtu zdarma

Využijte možnost zkontrolovat vaše nastavení PPC kampaní. Rád vám provedu audit a zdarma.

Požádat o audit

Vložte názor k článku: Jaký byl rok 2018?

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • E-shop, který vydělává

    E-shop, který vydělává

    Aneb jak na marketingovou strategii

    ZOBRAZIT
  • Tradiční firmy by neměly podceňovat online marketing

    Tradiční firmy by neměly podceňovat online marketing

    V podnikání se zkrátka musí jít s dobou

    ZOBRAZIT
  • Zvyšte důvěryhodnost značky

    Zvyšte důvěryhodnost značky

    Používejte autorizované firemní certifikáty.

    ZOBRAZIT