Stiskni enter nebo vyhledávání zruš pomocí tlačítka esc.

Moje zkušenosti s Favi.cz
  0

Moje zkušenosti s Favi.cz

Aneb pár much k vychytání jsem našel


Od letošního února jsem měl možnost řešit správu kampaní u specializovaného vyhledávače Favi.cz. Celkově jsem byl z této pracovní příležitosti velice nadšený a plný očekávání, ale situace se nakonec vyvinula dost nezvykle. A proto bych se s vámi rád podělil o tuto zkušenost.

Favi.cz je český agregátor nábytku a vybavení domácnosti. Popravdě řečeno velmi vítám, že se kromě Google a Seznam.cz na trhu začaly objevovat i další vyhledávače, které se více zaměřují na konkrétní druh zboží. Pro vaši představu uvedu pár příkladů:

Jak je vidět výše, být na takovém agregátoru je opravdu trendy. Situace se však po chvíli mé správy vyvinula trochu jinak, než bych očekával. Od začátku jsem byl velmi spokojený až překvapený, jak Favi.cz funguje. V první řadě není moc možností, jak kampaně optimalizovat, protože se propojují přes Google Analytics pomocí modulu e-commerce. Favi si následně sám vyhodnocuje, které zboží bude upřednostňovat na základě svého algoritmu, který zcela evidentně promuje zejména produkty s konverzemi.

Propagace na tomto vyhledávači tedy nedopadla moc dobře a musel jsem inzerci uzavřít. Zkrátka automat tak „nějak nefunguje“, jak by měl – často promoval úplně nepochopitelné produkty. Největší problém, který jsem však měl, byla občas nepochopitelná útrata, která pocházela vždy z konkrétních produktů. Jako by z Favi posílali newslettery, kde se zboží zbytečně vyklikávalo, ale to je spíš moje nepotvrzená domněnka.

Favi.cz se mi tak ukázalo z hlediska správy kampaní ve špatném světle a v současné době hledáme s klientem další marketingové cesty.

Vložit názor k článku: Moje zkušenosti s Favi.cz

Nápověda k heslu: Kolik je 3+6 (napište slovy).