Vyhledávač módy Glami

Marek Wiener 10 / 04 / 2019

Hodnocení: 2 ×

Vyhledávač módy Glami

Tipy a triky, jak na něj

Glami je další vyhledávač zboží, který působí na českém trhu a zároveň je jedním z nevýznamnějších zástupců z hlediska módy. Tento srovnávač je tedy vhodný zejména pro e-shopy s textilem, kabelkami, botami a doplňky, zkrátka pro takové obchody, které se zabývají oblékáním, módou a stylem. Není tedy divu, že na zde najdete shopy jako je About You, A3 sport, Answear, Reserved nebo třeba eObuv.cz.

Glami u nás působí již několikátým rokem, ale u zbožových vyhledávačů patří spíš k těm mladším. Mám s ním tedy mnohem menší zkušenosti než se Zboží.cz nebo Heurekou. Nicméně si troufám říct, že jsme se již poměrně dobře seznámili, tudíž vám mohu představit svoje tipy, které vám mohou pomoci při napojování e-shopu na Glami.

Co jsem na Glami řešil:

  • Instalace pixelu – jedná se o celkem jednoduchou věc, ať už je na to váš e-shop připraven či ne, stačí mít k ruce šikovného programátora, který vše zvládne.
  • Glami – u schválení feedu se setkáte s několika problémy hned na začátku, nejčastější potíže budete mít s obrázky, varianty, parametry a kategoriemi.
  • Bidding – tak jako u jiného vyhledávače, i zde budete řešit ceny za klik, pokud máte službu aktivní.

Významné klady

U Glami si nejvíce pochvaluji jejich administraci a zákaznickou péči. Jejich helpdesk je na špičkové úrovni, jasnou odpověď na můj dotaz jsem vždy obdržel do druhého dne, aniž bych musel cokoli znovu upřesňovat. Administrace nabízí poměrně přehledné a pochopitelné menu. Hlášení chyb (logy) ve feedu jsou také na velmi vysoké úrovni, pokud mám srovnat s ostatními českými vyhledávači.

Feed aneb největší úskalí

Feed je pro Glami základ, to je jasné. Dávají si velmi dobrý pozor a nepustí vám „dovnitř“ jakýkoli produkt či e-shop, aniž by si byli jistí, že jsou data v naprostém pořádku. Musíte posílat feedem každou položku jako samostatný ITEM_ID a dále ke každému výrobku zasílat reálné fotografie (žádné vizualizace). Další problémy může udělat parametr SIZE_PARAM – pokud máte produkty označené velikostmi dle různých zemí, ať už EU, UK či US, je skutečně potřeba uvádět i tyto parametry.

S Glami to na začátku není žádná sranda, ale kvalita tohoto vyhledávače je natolik vysoká, že se vám trpělivost při ladění chyb rozhodně vyplatí. Ať se vám daří!

Blog o online marketingu

Perfektně zvládnutý Facebook a Instagram

Jak na reels a stories
Šablona, jak na Reels a Stories, která dokonale ukazuje principy viditelných ploch.

Více o Reels a Stories

Vložte názor k článku: Vyhledávač módy Glami

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Marek – online marketing specialista 12.04.2019 12:47

No tak to jsem na Glami ještě zvědavý, co předvede.

Michal Janík 11.04.2019 22:22

Jojo. A taky je to požírač kreditu inzerujících e-shopů. Už roky kolegové z agentur řeší, jak optimalizovat náklady na inzerci. A ani nový ceník prokliků ( https://www.besteto.cz/glami-cpc-nove-2019 ) to zatím nezměnil :-( Nicméně všechny reklamní systémy se mění. Tak uvidíme, kam bude Glami směřovat dál.

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Mýty o zbožových srovnávačích

    Mýty o zbožových srovnávačích

    Podívejme se na zoubek Heurece a Zboží.cz

    ZOBRAZIT
  • Jak jsem získal zkušenosti s Biano

    Jak jsem získal zkušenosti s Biano

    Další funkční agregátor produktů e-shopů

    ZOBRAZIT
  • Novinky z Heureky: párování a bidding

    Novinky z Heureky: párování a bidding

    Ochutnejte čerstvě upečené nástroje

    ZOBRAZIT