Jak jsem si užil konferenci PROBIDDING

Marek Wiener 01 / 06 / 2019

Hodnocení: 2 ×

Jak jsem si užil konferenci PROBIDDING

Aneb praktické informace o zbožácích a e-shopech

Letošní rok je pro mě z hlediska workshopů a marketingových konferencí poměrně netypický. Snažím se totiž vybírat netradiční akce. A tentokrát mi do oka padla konference o biddingu a správě zbožových srovnávačů pojmenovaná PROBIDDING, pořádaná Bidding Foxem. Událost byla zaměřená na úzké téma, takže jsem mezi účastníky potkal převážně zbožové správce nebo e-shopisty.

Zaujaly mě hlavně přednášky v dopoledním bloku. Mohl jsem tak nahlédnout pod ruce jiných specialistů či agentur, což bylo velmi zajímavé a hlavně přínosné. Navíc mě příjemně překvapilo, že si nikdo na nic nehrál a na veškeré dotazy speakeři odpovídali dostatečně. Na konferenci jsem tentokrát nešel vysloveně sám, pozval jsem také jednoho z mých aktuálních zákazníků, což bylo skvělé, protože mohl nahlédnout pod pokličku zbožových srovnávačů a seznámit se s různým situacemi, které ho mohou třeba v budoucnu potkat.

Konference byla příjemná i díky užitečným tipům – zejména jsem ocenil doporučení, jak řešit zvýšení recenzí v Heureka účtu, přehled, kolik hodin tráví oboroví „kolegové“ při spravování účtů velkých e-shopů, a také informace, co je třeba řešit a co nechat být.

O konferenci se dočtete přímo na stránce Bidding Foxu, kde najdete i záznam z přednášek.

Blog o online marketingu

Knihovna reklam

Podívejte se na nový inspirativní katalog reklam. 
Google Ads

Více o knihovně

Vložte názor k článku: Jak jsem si užil konferenci PROBIDDING

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Iv 03.11.2019 20:15

Líbila se

Bidding Fox 07.06.2019 13:06

Máme velkou radost, že se PROBIDDING líbil :)

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Zastavil jsem se na školení Zboží.cz

    Zastavil jsem se na školení Zboží.cz

    A zase jsem si něco nového odnesl

    ZOBRAZIT
  • Proč se vyplatí zařadit se do srovnávače Heureka

    Proč se vyplatí zařadit se do srovnávače Heureka

    Heureka je nejpoužívanější srovnávač českých uživatelů

    ZOBRAZIT
  • Zkušenosti s maďarskými zbožovými srovnávači

    Zkušenosti s maďarskými zbožovými srovnávači

    Tipy a rady pro praxi

    ZOBRAZIT