01 / 06 / 2019
Jak jsem si užil konferenci PROBIDDING
Aneb praktické informace o zbožácích a e-shopech
Letošní rok je pro mě z hlediska workshopů a marketingových konferencí poměrně netypický. Snažím se totiž vybírat netradiční akce. A tentokrát mi do oka padla konference o biddingu a správě zbožových srovnávačů pojmenovaná PROBIDDING, pořádaná Bidding Foxem. Událost byla zaměřená na úzké téma, takže jsem mezi účastníky potkal převážně zbožové správce nebo e-shopisty.
Zaujaly mě hlavně přednášky v dopoledním bloku. Mohl jsem tak nahlédnout pod ruce jiných specialistů či agentur, což bylo velmi zajímavé a hlavně přínosné. Navíc mě příjemně překvapilo, že si nikdo na nic nehrál a na veškeré dotazy speakeři odpovídali dostatečně. Na konferenci jsem tentokrát nešel vysloveně sám, pozval jsem také jednoho z mých aktuálních zákazníků, což bylo skvělé, protože mohl nahlédnout pod pokličku zbožových srovnávačů a seznámit se s různým situacemi, které ho mohou třeba v budoucnu potkat.
Konference byla příjemná i díky užitečným tipům – zejména jsem ocenil doporučení, jak řešit zvýšení recenzí v Heureka účtu, přehled, kolik hodin tráví oboroví „kolegové“ při spravování účtů velkých e-shopů, a také informace, co je třeba řešit a co nechat být.
O konferenci se dočtete přímo na stránce Bidding Foxu, kde najdete i záznam z přednášek.
Audit PPC kampaní
A jaké je vaše skóre optimalizace. Požádejte o pomoc nebo si nechte provést kontrolu PPC reklam.
Sdílet článek na
Vložte názor k článku: Jak jsem si užil konferenci PROBIDDING
A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:
Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)
Komentáře
Bidding Fox 07.06.2019 13:06
Máme velkou radost, že se PROBIDDING líbil :)
Iv 03.11.2019 20:15
Líbila se