Marketingová příprava v době nouzového stavu

Marek Wiener 21 / 04 / 2020

Hodnocení: 0 ×

Marketingová příprava v době nouzového stavu

Myslete dopředu a nic nepodceňujte

Krize koronavirus se i přes postupné uvolňování opatření v některých odvětvích bohužel stále prohlubuje, proto mě napadlo několik témat, o  kterých bych se rád rozepsal. První z nich bude článek o tom, jak někteří podnikatelé využívají toto náročné období spíše k odpočinku nebo vyčkávání.
 
Je samozřejmě správné v této době čerpat nové síly, ale na druhou stranu tvrdý zimní spánek rozhodně není ideální cestou. Je vhodné předvídat a připravovat se na etapu „pokoronavirovou“ a s ní spojenou krizi. Někteří OSVČ se budou z této rány horko těžko vzpamatovávat a také je dost pravděpodobné, že se na některé profese naženou po rozvolnění opatření davy lidí. Nechci vidět, jak budou takový nápor zvládat třeba dlouho zavřené kadeřnictví a kosmetické salóny, gastropodniky nebo specializovaná studia a showroomy. I když je opět otázkou, zda tyto provozovny svoji nucenou nečinnost přežijí a vůbec otevřou…

Není čas ztrácet čas

Z marketingového pohledu je pragmatické připravit si krátkodobou strategii na situaci, která vás potká po uvolnění některých vládních nařízení. Pokud očekáváte davy, můžete se zamyslet, jak zvládnout příval lidí, jak postupovat v případě pořadníku na vyřízení zákazníků a dostatečně si rozvrhnout priority v těch nejtěžších dnech. 
Kromě toho doporučuji zamyslet se nad promo akcemi. Je jasné, že kromě dnes hodně poptávaného zboží existuje zboží a služby, o které v současné době není tak velký zájem. Vaše strategie může vypadat třeba tak, že oslovíte svoje zákazníky se speciální akcí, abyste se mohli zbavit „ležáků“, které potřebují ze skladu pryč. V neposlední řadě je nutné vzít v potaz ochranu svých zákazníků a vytvořit taková opatření, která ocení a nebudou se obávat vás navštívit.
 
Příprava na „to, co bude pak“, je skutečně důležitá, a pokud jste přeci jen doposud spíš odpočívali, zkuste být teď aktivní a zaměřte se na blízkou budoucnost a marketingovou strategii své firmy. Uvidíte, že se vám to bude hodit.

Blog o online marketingu

Audit PPC kampaní

Google Ads
A jaké je vaše skóre optimalizace. Požádejte o pomoc nebo si nechte provést kontrolu PPC reklam.

Požádat o audit

Vložte názor k článku: Marketingová příprava v době nouzového stavu

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Jak na práci z domova?

    Jak na práci z domova?

    S vhodnými nástroji může být home office hračka

    ZOBRAZIT
  • Život online marketéra za nouzového stavu

    Život online marketéra za nouzového stavu

    Jak se mi pracuje a kdo mi práci ztěžuje?

    ZOBRAZIT
  • Máte krizový marketingový plán?

    Máte krizový marketingový plán?

    A mohl bych ho vidět?

    ZOBRAZIT