CSS programy pro produktové kampaně Google?

Marek Wiener 12 / 09 / 2020

Hodnocení: 0 ×

CSS programy pro produktové kampaně Google?

Rozhodně doporučuji!

Novinek v online marketingu není nikdy dost, a proto vám chci přiblížit CSS programy v reklamním systému Google Ads, se kterými se roztrhl pytel. A o co přesně jde?
 
Reklamní služba Google Ads musela v rámci Evropské unie zajistit, že nebude porušovat antimonopolní chování a svůj reklamní prostor pro produktové kampaně nabídne i třetím stranám. Od té doby se tak setkáváme i s dalšími srovnávači, které tento prostor nabízí. 
V praxi to pak znamená, že se vám reklama zlevní o 20 % a zároveň se u ní zobrazí, z jakého webu inzerát pochází, např. z Heureka nebo Shoptail.

Náhled programu CSS Shoptail

Může být CSS program přínosný pro můj e-shop?

Odpověď není bohužel úplně jednoznačná. Přínosný být může, ale za určitých podmínek. Je logické, že poskytovatelé CSS programu jej nenabízí zdarma, je tedy nutné hradit určité měsíční poplatky. Doposud žádný z nich nebyl úplně zajímavý, ale posledních dnech se jeden objevil – Winner. Pro zákazníky Shoptetu nabízí program v ceně 1290 Kč měsíčně, pro ostatní platformy 1 990 Kč. Tato částka už je poměrně zajímavá oproti tomu, co nabízí konkurenční Heureka a další CSS programy.

Hodí se Winner pro každého?

Bohužel ne, pro malé e-shopy s kreditovou útratou v produktových reklamách do 
8000 Kč nemusí být vůbec zajímavý. Stačí si totiž spočítat slevu 20 % a hned pak zjistíte, že vám poplatek v Google Ads nepokryje.

Jsem pro

CSS program každopádně mohu doporučit, ať už zvolíte jakéhokoliv poskytovatele. Proces je poměrně snadný – jedná se o registraci a pak jeden, maximálně dva e-maily přímo na Google, a už fungujete s 20% slevou. V praxi je po přechodu na CSS program vhodné neměnit eCPC ceny v PLA kampani po dobu následujících několika dní, aby nedošlo k příliš velkým zásahům a aby vám kampaně fungovaly. Je také zajímavé, že se vám síla biddingu zvedne o 25 %, což znamená, že pokud budete chtít reklamu skutečně zlevnit, doporučuji v následujícím období přikročit ke snižování o tato procenta. V případě automatických strategií je potom situace složitější, v praxi získáte lepší pozice a pravděpodobně i vyšší objem konverzí.

Blog o online marketingu

Video kurz

Podělil jsem se o know-how pro práci s produkty. Jak efektivně pracovat v Google Nákupech a dalších nástrojích.

Zjistit více

Vložte názor k článku: CSS programy pro produktové kampaně Google?

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Automatická pravidla v Google Ads

    Automatická pravidla v Google Ads

    Ulehčí vám správu kampaní

    ZOBRAZIT
  • Jsem Google Partner!

    Jsem Google Partner!

    Získal jsem důležitý certifikát pro PPC specialisty

    ZOBRAZIT
  • Jak vyhodnocovat PNO v PPC kampaních?

    Jak vyhodnocovat PNO v PPC kampaních?

    Cesty k úspěšnému reportingu

    ZOBRAZIT