Mobilním formátem Interscroller rozhodně zaujmete

Marek Wiener 22 / 11 / 2024

Hodnocení: 0 ×

Mobilním formátem Interscroller rozhodně zaujmete

Nový typ reklamy od Skliku

Co na vás čeká v tomto blogovém článku? Podíváme se na Sklik, který nedávno vykopl mobilní formát Interscroller.

Seznam.cz přestavil novinku Interscroller v rámci svého reklamního systému Sklik. Jak už název napovídá, jde o typ reklamy, která reaguje na scrollování uživatele.

Proč Interscroller vznikl a co umí?

Seznam na svém blogu prozradil, že tento formát je určený hlavně pro schéma „See“ v rámci marketingové strategie See, Think, Do, Care (STDC), přičemž jeho přirozenou vlastností je poutavá interaktivní forma a snaha skutečně zaujmout. Chování Interscrolleru se zobrazuje se na mobilní verzi seznamáckých portálů mezi jeho obsahem, zpravidla v článcích. Při scrollování se drobně pohybuje a postupně se odkrývá. Na banneru jsou důležité jednotlivé zóny – některé z nich jsou méně na očích, jiné více, a proto se musí správně graficky navrhnout.

Interscroller se v Skliku zadává jako obsahová reklama nebo jej můžete využít do jednoduché obsahové reklamy. Princip je podobný jako u vkládání banneru, ale platba za tuto inzerci je mírně odlišná. Ideální je totiž nastavit cenu za tisíc zobrazení (CPT). Zkusit to můžete i pomocí manuální ceny za proklik, nicméně nezískáte garanci zobrazení prostřednictvím ostatních inzerentů (zejména u garantované inzerce nebo RTB), kteří v této části převážně platí za CPT.

Co je základní výhodou Interscrolleru?

Jednoznačně se budete zobrazovat na prémiových místech a významných portálech, zejména na oblíbených webech od Seznamu jako Novinky.cz, SeznamZpravy.cz, Super.cz, Sport.cz, Medium.seznam.cz, Garaz.cz nebo Prozeny.cz. A to, si myslím, za pokus stojí.

Pokud vás tato novinka z dílny Skliku zaujala, sdílejte článek všude, kde může inspirovat i ostatní.

Blog o online marketingu

Knihovna reklam

Podívejte se na nový inspirativní katalog reklam. 
Google Ads

Více o knihovně

Vložte názor k článku: Mobilním formátem Interscroller rozhodně zaujmete

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • 10x NE pro správnou tvorbu PPC kampaní

    10x NE pro správnou tvorbu PPC kampaní

    Nasajte tipy a inspiraci od profesionálů

    ZOBRAZIT
  • Víte, jak reagovat na recenze?

    Víte, jak reagovat na recenze?

    Všechny si rozhodně zaslouží odpověď

    ZOBRAZIT
  • Špičkoví PPC specialisté na vánoční sezónu jsou už rozebráni

    Špičkoví PPC specialisté na vánoční sezónu jsou už rozebráni

    Proč neotálet a navázat spolupráci už létě

    ZOBRAZIT