Halloween – dobrý marketingový nástroj

Marek Wiener 15 / 10 / 2019

Hodnocení: 0 ×

Halloween – dobrý marketingový nástroj

20 inspirativních kreativ

S koncem října přichází americký svátek jménem Halloween. Halloween se slaví v noci z 31. října do východu slunce 1. listopadu a je oblíbený zejména v Americe. U nás se svátek začal slavit až po revoluci, ale i dnes je u některých považován za marketingový den. Halloween má svůj styl a to zejména u mladé generace. Mladí lidé jsou více přístupnější a dovedou se i kreativně účastnit, vytvářet kostýmy, výzdoby ve svém okolí apod.

Halloween jako marketingový tah

Halloween je dobrým marketingovým nástrojem před Vánoci, kdy se zrovna nic moc zajímavého neděje. K článku přikládám 20 kreativních plakátů, které by vás mohly zaujmout :)

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

 

Halloween

Blog o online marketingu

Nová případová studie

O tom, jak je důležitá rychlost internetových stránek, se můžete dočíst v této případové studii. Podařilo se nám zvýšit meziměsíční návštěvnost e-shopu Krmimmasem.cz o 28 %.

Stáhnout případovou studii

Vložte názor k článku: Halloween – dobrý marketingový nástroj

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Jak nejlépe komunikovat s klientem?

    Jak nejlépe komunikovat s klientem?

    Tak, aby práce přínosně odsýpala

    ZOBRAZIT
  • Jak zkrotit výdaje za online reklamu

    Jak zkrotit výdaje za online reklamu

    Co se vyplatí a kde můžete ušetřit

    ZOBRAZIT
  • Google začíná řešit cookies

    Google začíná řešit cookies

    Google se rozhodl došlápnout na weby s cookies

    ZOBRAZIT