Jak jsem začal používat PPC Bee…

Marek Wiener 05 / 10 / 2018

Hodnocení: 0 ×

Jak jsem začal používat PPC Bee…

… a co mi to dalo

O PPC Bee jsem už na mém blogu psal (PPC Bee – užitečný nástroj pro online marketéry). Tentokrát jsem se rozhodl, že vám jej přiblížím v praxi. Jak už jsem naznačil, PPC Bee je skvělým pomocníkem každého PPCčkáře. Když je používám, zaměřuji se na takové klienty, u kterých je tvorba inzerce velmi zdlouhavá, a tak chci tento nástroj využívat zejména ke zvýšení efektivity své práce.

PPC Bee v praxi

Nechoďme kolem horké kaše a pojďme rovnou k věci. V Dotidot (dříve PPC Bee) jsem si importoval XML feed, který obsahoval více jak tisíc položek. Na rozdíl od jiných obchodních modelů zde platím za počet reálně vystavených položek, takže nemám žádné náklady, když pracuji s XML feedem o takovém objemu.

Abyste ale pochopili práci v tomto nástroji správně, vysvětlím vám jeho funkce na konkrétním příkladu. Pro dodavatele a výrobce oken jsem nedávno řešil kampaně v rámci Skliku i Google Ads. U tohoto prodejce je zajímavé, že nabízí řadu typizovaných rozměrů oken, a tak by práce na vytvoření kampaní ve výše uvedených aplikacích byla značně náročná. A jak jsem v tedy PPC Bee postupoval?

Vytvořil jsem si z feedu dané produkty, podmínil jsem pouze okna (nikoliv rolety, markýzy a další zboží, které zákazník nabízí) a dále jsem více rozpracoval XML feed, který mi moc nevyhovoval. V PPC Bee jsem si tak vytvořil nové proměnné, které obsahovaly například jen rozměry oken. Tvorbu inzerátů jsem potom už bral jako hračku, protože vypsat název, rozměr a cenu oken a dát to do kupy nějak kreativně a copywritersky správně již nebyl problém. Následně stačilo nastavit propojení s Sklikem a Google Ads, celkový rozpočet kampaně, názvy sestav, cenu CPC a kampaň spustit.

Nutno říci, že někdy je práce v PPC Bee o určité kreativitě a také o tom, kolik z něj dokážete vymáčknout. Já sám zatím využívám jen základní funkce podobné těm, které nabízel zaniklý nástroj od Seznamu ppcHIT. Proto se těším, až vám v nějakém další dílu o PPC Bee prozradím jeho další zajímavé funkce.

Blog o online marketingu

Audit PPC kampaní

Google Ads
A jaké je vaše skóre optimalizace. Požádejte o pomoc nebo si nechte provést kontrolu PPC reklam.

Požádat o audit

Vložte názor k článku: Jak jsem začal používat PPC Bee…

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Čerstvé zkušenosti s kampaní Performance Max

    Čerstvé zkušenosti s kampaní Performance Max

    Náhrada Smart kampaně pro Google Nákupy na obzoru?

    ZOBRAZIT
  • Víte, jak se projevuje inflace v PPC reklamě?

    Víte, jak se projevuje inflace v PPC reklamě?

    Sledujte aktuální vývoj a hledejte pozitiva

    ZOBRAZIT
  • Jak vyhodnocovat PNO v PPC kampaních?

    Jak vyhodnocovat PNO v PPC kampaních?

    Cesty k úspěšnému reportingu

    ZOBRAZIT