Jak jsem začal používat PPC Bee… Hodnocení: 0 ×

Jak jsem začal používat PPC Bee…

… a co mi to dalo

O PPC Bee jsem už na mém blogu psal (PPC Bee – užitečný nástroj pro online marketéry). Tentokrát jsem se rozhodl, že vám jej přiblížím v praxi. Jak už jsem naznačil, PPC Bee je skvělým pomocníkem každého PPCčkáře. Když je používám, zaměřuji se na takové klienty, u kterých je tvorba inzerce velmi zdlouhavá, a tak chci tento nástroj využívat zejména ke zvýšení efektivity své práce.

PPC Bee v praxi

Nechoďme kolem horké kaše a pojďme rovnou k věci. V PPC Bee jsem si importoval XML feed, který obsahoval více jak tisíc položek. Na rozdíl od jiných obchodních modelů zde platím za počet reálně vystavených položek, takže nemám žádné náklady, když pracuji s XML feedem o takovém objemu.

Abyste ale pochopili práci v tomto nástroji správně, vysvětlím vám jeho funkce na konkrétním příkladu. Pro dodavatele a výrobce oken jsem nedávno řešil kampaně v rámci Skliku i Google Ads. U tohoto prodejce je zajímavé, že nabízí řadu typizovaných rozměrů oken, a tak by práce na vytvoření kampaní ve výše uvedených aplikacích byla značně náročná. A jak jsem v tedy PPC Bee postupoval?

Vytvořil jsem si z feedu dané produkty, podmínil jsem pouze okna (nikoliv rolety, markýzy a další zboží, které zákazník nabízí) a dále jsem více rozpracoval XML feed, který mi moc nevyhovoval. V PPC Bee jsem si tak vytvořil nové proměnné, které obsahovaly například jen rozměry oken. Tvorbu inzerátů jsem potom už bral jako hračku, protože vypsat název, rozměr a cenu oken a dát to do kupy nějak kreativně a copywritersky správně již nebyl problém. Následně stačilo nastavit propojení s Sklikem a Google Ads, celkový rozpočet kampaně, názvy sestav, cenu CPC a kampaň spustit.

Nutno říci, že někdy je práce v PPC Bee o určité kreativitě a také o tom, kolik z něj dokážete vymáčknout. Já sám zatím využívám jen základní funkce podobné těm, které nabízel zaniklý nástroj od Seznamu ppcHIT. Proto se těším, až vám v nějakém další dílu o PPC Bee prozradím jeho další zajímavé funkce.

Vložte názor k článku: Jak jsem začal používat PPC Bee…

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2019 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Získal jsem 100% ověření od Sklik

    Získal jsem 100% ověření od Sklik

    MarkMedia prohlubuje svou spolupráci se Seznamem

    ZOBRAZIT
  • Kdy se vám vrátí investice do online reklamy?

    Kdy se vám vrátí investice do online reklamy?

    Nemějte obavy a trochu si osvěžte počty

    ZOBRAZIT
  • Jak jsem si užil PPC OFFLINE v Praze

    Jak jsem si užil PPC OFFLINE v Praze

    Aneb nášup zbrusu nových informací z oboru

    ZOBRAZIT