Získal jsem 100% ověření od Sklik

Marek Wiener 12 / 06 / 2019

Hodnocení: 2 ×

Získal jsem 100% ověření od Sklik

MarkMedia prohlubuje svou spolupráci se Seznamem

Dotáhl jsem do úspěšného konce další ověření, tentokráte seznamácký Sklik. Jak už jistě víte, Sklik je reklamní systém vyhledávače Seznam.cz, který je nejčastěji vidět v rámci vyhledávání obsahových či partnerských webů Seznam.

A v čem Sklik ověření spočívá?

Pro své klienty mám nyní odborného konzultanta, experta přímo ze Seznamu, který mi pomáhá ladit některé úkoly v rámci spravovaných účtů. Tato spolupráce mi přinese další know-how v rámci správy kampaní a zdokonalí moje dosavadní znalosti.

Připomínám, že tento ověřovací program podléhá přísnému vyhodnocení a každý na tento „štempl“ nedosáhne. Musíte splňovat zejména tyto podmínky:

  • Transparentní přístup (každý klient by měl mít svůj vlastní účet)
  • Obrat v kampaních nad 50 000 Kč za měsíc
  • Dodržení měsíčního limitu obratu po dobu jednoho kvartálu

Sklik ověření je pro mě velmi užitečné a utvrzuje mne, že to, co v MarkMedia dělám, je správné. Jsem hrdý, že se nacházím na soupisu ověřených agentur pro Jihomoravský kraj.

Blog o online marketingu

Video kurz

Podělil jsem se o know-how pro práci s produkty. Jak efektivně pracovat v Google Nákupech a dalších nástrojích.

Zjistit více

Vložte názor k článku: Získal jsem 100% ověření od Sklik

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Marek – online marketing specialista 02.07.2019 16:20

Ahoj a díky!

Michal Janík 02.07.2019 12:36

Gratuluji Marku.

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Když se PPC reklamám nedaří…

    Když se PPC reklamám nedaří…

    Nebojte se a experimentujte!

    ZOBRAZIT
  • Kdy se vám vrátí investice do online reklamy?

    Kdy se vám vrátí investice do online reklamy?

    Nemějte obavy a trochu si osvěžte počty

    ZOBRAZIT
  • Jak vyhodnocovat PNO v PPC kampaních?

    Jak vyhodnocovat PNO v PPC kampaních?

    Cesty k úspěšnému reportingu

    ZOBRAZIT