Vzhůru na TikTok reklamy!

Marek Wiener 27 / 05 / 2022

Hodnocení: 0 ×

Vzhůru na TikTok reklamy!

Nastavení je hračka, podobá se Facebooku

Svůj další blogový příspěvek věnuji sociální síti TikTok. Ve svém předchozím článku jsem popisoval, že se na TikToku objevuje převážně mladá generace, proto tuto síť považuji za perspektivní, přestože jsou její kořeny v (aktuálně nepříliš nepopulární) Číně. Dnes vám však chci představit jednu tiktokovou novinku – většímu počtu uživatelů i agentur se konečně zpřístupnily reklamní účty, takže se pojďme podívat, jak je možné reklamy zacílit. 

Jak na to?

Reklamní manager TikTok Ads je hodně podobný tomu facebookovému. Reklamy lze cílit se strategií na povědomí, zvažování a konverze. U cílení na povědomí jde jednoduše o dosah, tedy dostat se k maximálnímu počtu lidi, u cílení na zvažování publika můžete zvolit jednu z těchto možností:

  • Traffic  –  dovést co největší počet návštěv na váš web či aplikaci
  • Apps – dosáhnout co největšího počtu instalací
  • Views – navnadit publikum, aby sledovalo váš video obsah
  • Lead Generation – získat publika pro vaši značku
  • Community – navýšit sledování stránek nebo návštěv profilu

TikTok samozřejmě umí i cílení na konverze, u nichž vám však už asistuje pomocník jako u Facebooku, tedy TikTok pixel. Ten vám usnadní práci s vašimi hlavními cíli a pomůže najít cestu k jejich dosáhnutí.

Kromě toho se TikTok zlepšil i v cílení mimo věkovou kategorii, a to dle zájmů, interakcí s videem, tvůrcem nebo dle hashtagů. Sečteno, podtrženo, vyvíjí se opravdu slušně, takže jsem velmi zvědavý na jeho další novinky.

Blog o online marketingu

Nedaří se plnit cíle?


Potřebujete zlepšit výkon vašich facebookových reklam?

Správa PPC kampaní

Vložte názor k článku: Vzhůru na TikTok reklamy!

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Trendy v online marketingu pro rok 2022?

    Trendy v online marketingu pro rok 2022?

    Dokončení nákupu jako priorita

    ZOBRAZIT
  • Jak se ladí marketing na podzim?

    Jak se ladí marketing na podzim?

    Prodloužené víkendy, tradice a slevy jsou trefa do černého

    ZOBRAZIT
  • Jak si poradit s nekalými praktikami konkurence v Google Ads?

    Jak si poradit s nekalými praktikami konkurence v Google Ads?

    Nebojte se viníky nahlásit

    ZOBRAZIT