Co jsem se dělal na PPC MeetUpu od Shoptetu?

Marek Wiener 27 / 10 / 2022

Hodnocení: 0 ×

Co jsem se dělal na PPC MeetUpu od Shoptetu?

Nasával zajímavosti přímo ze zdroje

Minulý týden proběhl v Shoptetu partnerský sraz PPC MeetUp, u kterého jsem nemohl chybět. Na akci podobného druhu jsem byl vůbec poprvé, ale tváře mezi hosty i účastníky jsem již znal z předchozích meetingů, takže pro mě byla celá akce příjemná a jsem rád, že jsem se jí mohl zúčastnit.

Ze setkání jsem si odnesl několik klíčových poznatků – co se aktuálně v oboru řeší a dále informace, které se budou hodit všem PPC nadšencům. S nadcházející vánoční sezónou je totiž praktické vyladit si pár drobností jak v e-shopu, tak v PPC účtech. Každý z tipů je trochu z jiného soudku, tak se na to pojďme podívat.

Cookies lišty

Jak všichni jistě ví, cookies lišta nás omezuje v příjmu dat do Google Analytics i v reklamních účtech. Proto je důležité, aby uživatel potvrdil cookies hned po vstupu na e-shop. Nejčastějším způsobem, jak upoutat pozornost uživatele, aby potvrdil souhlas, je zvětšení textu na liště.
Pro majitele e-shopů od Shoptetu jsem dále zpozoroval zajímavost, že pokud sledujete souhlasy cookies lišty, je klíčové vědět, že Shoptet zaznamenává jenom jejich souhlas či nesouhlas. Ovšem ve statistikách už nejsou údaje o návštěvnících, kteří se prozatím cookies lištu nijak nepotvrdili. Pokud se zamyslíte víc do hloubky, zjistíte, že to je dost podstatná věc. Máte-li tedy ve svém přehledu statistik 90 % odsouhlasení, ještě nemusíte mít vyhráno.

Vypínání reklam

Zajímavým tipem pro reklamy je jejich vypínání v nočních hodinách. Je to doporučení přímo z Heureky, která sama bojuje se spoustou robotů. Existuje totiž vyšší riziko, že klik v nočních hodinách nepovede od reálného člověka nebo zkrátka nebude tak kvalitní jako během dne.

Performance Max

PPC MeetUp se ale hlavně točil kolem kampaně Performance Max a její optimalizace. Obecně se dá říct, že to moc nejde, ale našlo se několik dobrých tipů, jak s kampaní pracovat. Zejména mě zaujalo rozdělení skupiny podkladů podle značek, což může být možná trochu pracné, ale zároveň efektivní. 

Blog o online marketingu

Perfektně zvládnutý Facebook a Instagram

Jak na reels a stories
Šablona, jak na Reels a Stories, která dokonale ukazuje principy viditelných ploch.

Více o Reels a Stories

Vložte názor k článku: Co jsem se dělal na PPC MeetUpu od Shoptetu?

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Co víme o PPC auditech (zdarma)

    Co víme o PPC auditech (zdarma)

    Výhodná služba, nebo ztracené know-how?

    ZOBRAZIT
  • Recenze na e-shopové řešení Webczech

    Recenze na e-shopové řešení Webczech

    Poctivý průměr, který neurazí

    ZOBRAZIT
  • Allegro a Kaufland. Co očekávat od nových marketplaces?

    Allegro a Kaufland. Co očekávat od nových marketplaces?

    Další kousek do skládačky ve světě online nákupů

    ZOBRAZIT