Proč jsem šel na Shopcamp 2017

A co jsem se opět dověděl

marketing konferenceworkshopy


I letos jsem si nemohl nechat ujít další ročník e-commerce konference Shopcamp, který se opět konal v Praze na ČVUT. Pokud bych měl shrnout letošní rok, tak mě ničím převratným neohromil, ale i tak mi bylo jasné, že zde opět načerpám hodně nových praktických informací a potkám české špičky z oblasti marketingu.
 
Letošní témata se sice nesla v duchu sociálních médií, ale převažovala zejména analytika. A to je téma pro mě velmi aktuální a atraktivní. U analýzy dat mě potěšili přednášející, protože názorně ukázali svoje zkušenosti a tipy při používání analyzačních nástrojů. Dozvěděl jsem se však i negativní dopady v praxi, např. jak to také může dopadnout, pokud nemáte přístup k účetnictví klienta. 
Skvělou přednášku připravil Pavel Jaroš, v níž se orientoval na data-driven řízení firmy s Power BI v praxi. Dověděli jsme se, že obecně bývají data hodně zkreslená a těžko z nich lze dělat zásadní firemní rozhodnutí. 

Lehce odvázaný Shopcamp 2017

Zajímavou a lehce odvázanou částí bylo povídání „Z korun miliony“ od Petry Plemlové. Dá se říct, že se opět týkala analýzy firemních dat, ale Petra také věcně naznačila, jak ušetřit nemálo peněz díky efektivitě práce.
 
Byli jste také na Shopcampu 2017? A co zaujalo vás? Budu se těšit na vaše komentáře a postřehy.