Stiskni enter nebo vyhledávání zruš pomocí tlačítka esc.

Heureka? Párujte produkty!
  0

Heureka? Párujte produkty!

Osvojte si vychytávky tohoto srovnávače

Heureka je nejznámější český srovnávač zboží, a proto se majitelům e-shopů vyplatí v něm dobře orientovat. Chtěl bych vám tedy představit několik tipů pro elektronické obchody.

Základním rozdílem oproti jiným srovnávačům je, že na Heurece není možné účastnit se PPC režimu, pokud nevlastníte certifikát „Ověřeno zákazníky“. A ten není jednoduché získat, zejména pro začínající podnikatele v e-commerce. Proto vám vřele doporučuji, abyste poctivě odpovídali na každou získanou recenzi a také každého zákazníka při expedici zboží požádali o vyplnění online dotazníku, který po nákupu z Heureky dorazí.

Další nápady se už budou týkat e-shopů, které v režimu PPC fungují a mají tedy zároveň i certifikát „Ověřeno zákazníky“. Pro biddování produktů je potřeba mít je spárované –  Heureka pro ně má speciální sekci, kde je možné sledovat spárované, čekající a nespárované produkty, stejně tak jako neaktivní, ignorované nebo čekající kategorie.

Párování na Heurece totiž považuji za stejně tak důležité jako bidding. Co však dělat, když máte opravdu hodně produktů?

  • Exportujte data do xls či csv formátů – pozor ale, můžete exportovat jen 1000 produktů, takže pak budete muset do feedu posílat méně produktů, abyste mohli export udělat.  Heureka má pro podobný export i samostatnou stránku s výpisem, který se nespárovaných produktů týká, nicméně není to tak komfortní jako filtrace v excelu.
  • Skvělým pomocníkem může být i Mergado. Všechny potřebné věci a úpravy si v podstatě uděláte na počkání a následně jen přegenerujete feed.

Důležitou informací pro vás může také být, že Heureka načítá feed každé 2 hodiny, takže změny jsou relativně rychle a prakticky aktualizovány.

Závěrem bych ještě chtěl upozornit na nejčastější problémy s párováním:

  • Musíte znát všechny požadavky pro názvy – zjistěte si, co přesně vaše produkty potřebují, např. u batohů uvádějte barvu či objem, jinak Heuréka zboží nezařadí. Specifické požadavky najdete zde https://sluzby.heureka.cz/napoveda/pozadavky-na-kategorie/ popřípadě požadavky na názvy zde https://sluzby.heureka.cz/napoveda/povinne-nazvy/
  • Častým problémem bývá i nesprávná kategorie u daného produktu nebo špatná stromová struktura kategorií.
  • Někdy můžete mít také správně zboží správně spárováno, ale Heureka může mít špatně sjednocené karty, v takovém případě je požádejte o pomoc.
  • Neuvádějte ve feedu duplicitní názvy položek.

Na Heurece si můžete někdy „užít“ dost práce, ale od toho jsem tady já. Budete-li chtít pomoc s řešením nějakého problému, napište mi zprávu a společně to napravíme.

Vložit názor k článku: Heureka? Párujte produkty!

Nápověda k heslu: Kolik je 3+6 (napište slovy).