Ach, zase ta okurková sezóna…

Marek Wiener 03 / 05 / 2018

Hodnocení: 0 ×

Ach, zase ta okurková sezóna…

Jak s ní naložit a čemu se vyvarovat

V jednom z mých dřívějších článků jsem se věnoval tématu, co dělat v období dovolených. Doporučoval jsem tehdy různé nápady na odchytávání chyb či restů, které se nestíhají v běžném období, kdy je hodně práce a není možné myslet na méně prioritní úkoly a cíle.

Dnes bych rád poukázal na „mrtvější“ období, kdy se nic moc neděje, ani tolik neprodává. 

Tento čas všichni moc známe a postihuje téměř každou firmu, kdy prodeje nejdou tak svižně jako obvykle – okurková sezóna. Pokud bych se více do hloubky zamyslel, možná bych našel nějaké úzce specializované firmy, který s tímto problémem nebojují, ale jsou to spíše jen výjimky potvrzující pravidlo.

V této plonkové sezóně se snažím být hodně opatrný na jakékoliv změny. Pracuji na všem jako dříve, jen věci realizuji velmi uvážlivě a větší úkoly nechávám i na později.

Co tedy dělám, abych tento prostor využil na maximum?

  • Jakékoliv úpravy na webech (frontend i backend) nevypouštím přímo do světa, ale dávám si na čas
  • Sleduji Google Analytics a jednotlivé zdroje (snížení trafficu atp.).
  • Pozoruji možné výpadky na webu – používám různé online nástroje, které mi k tomu pomáhají
  • Kontroluji i obraty klientů a jejich vývoj

Tato fáze se u mých klientů vyskytuje běžně kolem února a někdy i na podzim. Obvykle trvá 30-60 dní, takže v tomto období je třeba mít se na pozoru a být opatrný na jakékoli odklony či změny v marketingové strategii.

Zkrátka a dobře – s okurkovou sezónou je potřeba počítat, a když nastane, obrňte se trpělivostí a vyčkejte na nové příležitosti, které se záhy objeví.

Blog o online marketingu

Králem reklamy na Facebooku

Staráte se o sociální sítě, přicházíte denně do kontaktu s facebookovou firemní stránkou a pracujete trvale na komunitě svých zákazníků?

Více o školení

Vložte názor k článku: Ach, zase ta okurková sezóna…

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Chcete expandovat do zahraničí?

    Chcete expandovat do zahraničí?

    Je potřeba mít dostatek informací a „think big“

    ZOBRAZIT
  • 4 tipy, proč věřit online reklamě

    4 tipy, proč věřit online reklamě

    Nebojte se online reklamy a vyzkoušejte její sílu

    ZOBRAZIT
  • Slevové promo kódy stále letí

    Slevové promo kódy stále letí

    Vyzkoušejte nový způsob reklamy

    ZOBRAZIT