Stiskni enter nebo vyhledávání zruš pomocí tlačítka esc.

Ach, zase ta okurková sezóna…
  0

Ach, zase ta okurková sezóna…

Jak s ní naložit a čemu se vyvarovat

V jednom z mých dřívějších článků jsem se věnoval tématu, co dělat v období dovolených. Doporučoval jsem tehdy různé nápady na odchytávání chyb či restů, které se nestíhají v běžném období, kdy je hodně práce a není možné myslet na méně prioritní úkoly a cíle.

Dnes bych rád poukázal na „mrtvější“ období, kdy se nic moc neděje, ani tolik neprodává. 

Tento čas všichni moc známe a postihuje téměř každou firmu, kdy prodeje nejdou tak svižně jako obvykle – okurková sezóna. Pokud bych se více do hloubky zamyslel, možná bych našel nějaké úzce specializované firmy, který s tímto problémem nebojují, ale jsou to spíše jen výjimky potvrzující pravidlo.

V této plonkové sezóně se snažím být hodně opatrný na jakékoliv změny. Pracuji na všem jako dříve, jen věci realizuji velmi uvážlivě a větší úkoly nechávám i na později.

Co tedy dělám, abych tento prostor využil na maximum?

  • Jakékoliv úpravy na webech (frontend i backend) nevypouštím přímo do světa, ale dávám si na čas
  • Sleduji Google Analytics a jednotlivé zdroje (snížení trafficu atp.).
  • Pozoruji možné výpadky na webu – používám různé online nástroje, které mi k tomu pomáhají
  • Kontroluji i obraty klientů a jejich vývoj

Tato fáze se u mých klientů vyskytuje běžně kolem února a někdy i na podzim. Obvykle trvá 30-60 dní, takže v tomto období je třeba mít se na pozoru a být opatrný na jakékoli odklony či změny v marketingové strategii.

Zkrátka a dobře – s okurkovou sezónou je potřeba počítat, a když nastane, obrňte se trpělivostí a vyčkejte na nové příležitosti, které se záhy objeví.

Vložit názor k článku: Ach, zase ta okurková sezóna…

Nápověda k heslu: Kolik je 3+6 (napište slovy).